Lykkerus + pakke i posten

Hei 🙂

Er det mulig!? Sitter her med så sykt lykkerus akkurat nå. Gleder meg som et lite barn!! For i dag kommer nemlig typen min til Norge som bor i Paris! Har ikke sett han på lenge! Er faktisk helt tragisk som jeg gleder meg, herregud.. Trodde ikke jeg var en sånn person engang, aldri opplevd den følelsen her før. Håper tiden går super fort i dag pga han kommer ikke før sent i natt. Here we go again… Hør på meg!? Guri malla.. Føler fingrene bare skriver av seg selv. 

Men over til noe annet. Jeg fikk en pakke i dag fra Bangerhead.no med min favoritt øyenbrynspenn fra Anastasia og en krem jeg har gledet meg så lenge til å prøve Ole Henriksen sin Banana Bright Eye Crème. Hørt så mye bra om den øye kremen der! Utrolig spent. Skal fortelle hva jeg syntes når jeg har brukt den en stund. Det er forresten 20% rabatt på all hudpleie nå!

Trykk HER for å komme til Bangerhead.

Anastasia øyenbrynspenn 235 kr (LINK)
Ole Henriksen sin Banana Bright Eye Crème 436 kr men er 20% rabatt nå så 348 kr (LINK)
 

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1

 

Klem; Isalicious 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg