MASSE SUPRE RABATTER PÅ DE BESTE PRODUKTENE (+RABATTKODER)

//Affiliatelinker

rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

Heia folkens! Håper alle har det bra! De fleste har vel fått med seg at det er Black Week akkurat nå og det er uendelig med tilbud over alt!! Det er nå man virkelig burde slå til om man vil kjøpe fine gaver til en god pris for jul nærmer seg med storm skritt eller om man bare vil kjøpe noe til seg selv!

I den anledning vil jeg i dag vise dere mine absolutt favoritt produkter som jeg selv bruker fast og de tilbudene jeg syntes er best. Dette er produkter jeg virkelig anbefaler og kan stå for 100%. Jeg har også noen supre rabattkoder til dere😍! Jeg håper dere finner noe dere liker eller noen bra gave tips💕

rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare- (1

DASHL LIPLINERE – HER (NÅ; 119 | FØR; 170)

Jeg starter med mine favoritt liplinere fra Dashl Beauty! Jeg har prøvd mange, men ingen har slått disse! Kommer ikke til å bruke noe annet. De er først av alt helt veganske og cruelty-free, noe som er viktig for meg. De er helt smudge-proof, blander seg inn super lett, fløyelsmyk og klumper ikke i det hele tatt. Jeg bruker de både som lipliner og leppestift. DET BESTE AV ALT; Disse liplinerene holder opptil 7 timer, noe jeg kan skrive under på. Jeg trenger aldri å gjøre noen touch up i det hele tatt uansett hva. Holder igjennom regn, måltider og alt som måtte være. Som de kaller den kiss-proof! Anbefales på det sterkeste og super fin gave også.

Jeg har fargene toffelicious(2x) og spice it up😍

♥ Smudge-proof

♥ Varer opptil 7 timer

♥ 2-in-1 liner og leppestift

♥ Vegansk og cruelty-free

Det er opptil 50% rabatt på nettsiden til DASHL.


rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

DASHL THE BROW TRIO – HER (NÅ; 462 | FØR; 660)

Det her brynsettet fra Dashl fikk jeg i gave for en stund siden og etter har jeg blitt helt obsessed. Nå bruker jeg ikke annet. Alle produktene jeg har prøvd fra Dashl hittil er 100% kvalitet. Brynene mine har aldri sett bedre ut, det ser faktisk ut som jeg har gjort en brynslaminering når jeg bruker disse, men man kan også gå for en naturlig look. Jeg er en vippe og bryns stylist så jeg kan skrive under på de produktene her er super bra! Settet inneholder brow lift sculp, brow boss pomade og brow filler pencil. Produktene er veganske og cruelity-free.


rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare- (1

IVISKIN G3 IPL HÅRFJERNER – HER (NÅ; 2090 | FØR; 2590)

IVISKIN sin G3 IPL hårfjerner er jo selvfølgelig en av mine favoritter som er så snill å lar meg slippe å barbere meg.. Jeg har brukt den en liten stund nå og er super fornøyd. Den er jo ikke kåret til best i test for ingenting. IVISKIN G3 IPL hårfjerneren har en IceShild-funksjon som gjør at huden kjøles ned under behandlingen og IVISKIN er den eneste leveradøren i Norge.

♥ Lyspulsbasert hårfjerner.

♥ Unik IceShield-funksjon.

♥ 900 000 lysimpulser.

♥ 5,5 J/cm2 energinivå.

♥ Smertefri og skånsom behandling.

♥ 100 % fornøydgaranti. Er du ikke fornøyd får du pengene tilbake.

 Akkurat nå får du 500 kr rabatt på alle IVISKIN IPL hårfjernere og ellers gir koden min ISA15 15% RABATT.


rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

CLASSIC COMPLETE BØRSTE SET – HER (NÅ; 584 | FØR; 849)

Dette er mitt favoritt sminke børste set fra Hickap og også deres bestselger. Settet kommer med hele 10 børster som er 100% veganske og laget av syntetiske hår. De er supe myke og kjempe lett å rengjøre. Beste sminke børstene som finnes og nå kan man få de til kun 586 kr med min rabattkode.

Det er 25% på hele Hickap sin nettside og du får ekstra 50 kr rabatt ved å trykke HER


rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

HICKAP UNFOLD MAKEUP BAG – HER (NÅ; 202 | FØR; 269)
Super smart toalettveske som man kan brette helt ut og man får virkelig plass til alle sine favoritt produkter. Det jeg liker best er at når man åpner den har man full oversikt over innholdet. Den er jo også utrolig fin. Den er alltid med meg når jeg reiser.
♥ 100% VEGANSK
♥ FUKTAVVISENDE

rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

REJUVENATING EYE GELS – HER (NÅ; 396 | FØR; 529)  //  HYDRO GEL MASKHER (NÅ; 224 | FØR; 299)

De som følger meg vet at både øyemaskene og ansiktsmaskene fra Xlash er mine store favoritter. Jeg bruker ikke andre masker lenger! De gjør virkelig jobben sin. Ser du etter bra øyemasker burde du prøve Rejuvinating eye gels, de er seriøst magi!! Jeg pleier å la de sitte 30 min eller mer for best resultat. Ansiktsmasken gir på 20 min super mye fukt, glød og myker opp linjer. Jeg anbefaler disse maskene så utrolig mye. Den prisen da, jeg har allerede bestilt begge maskene. Super bra gave tips som passer alle!

REJUVENATING EYE GELS

♥ Fuktighetsgivende

♥ Reduserer mørke ringer og hevelse under øynene

♥ Reduserer fine linjer

HYDRO GEL MASK

♥ Forynger ansiktet for en frisk og hydrert følelse på bare 20 minutter

♥ Bruker en kjølende effekt for å lindre tørr og irritert hud

♥ Hydrerer huden og bidrar til å myke opp fine linjer

 

Du får nå 25% på alt på nettsiden til XLASH og ekstra 10% med koden: BLACK

Du får også med en gratis gave om du handler over 499 kr 😍


rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

PEELS SO GOOD – HER (NÅ 2 FOR 1; 421 | FØR; 936)

En annen av mine store favoritter på badet. Denne milde AHA/BHA peeling-gelen er en del av spa hudpleie rutinen min. Den gir babyglatt hud på sekunder! Den inneholder fruktsyrer som SYNLIG fjerner døde hudceller, olje og tette porer når den masseres inn. Du kan se at den løsner død hud! I motsetning til kliniske ansiktsbehandlinger trenger du ikke å bekymre deg for å lide gjennom flere uker med hudpeeling etter behandling. Denne peelingen fungerer umiddelbart og fungerer for de med sensitiv hud(noe jeg har)! Anbefaler å fukte etter peeling.

♥ Reduserer fine linjer

♥ Reduserer rynker

♥ Reduserer aldersflekker

♥ Reduserer tette porer og urenheter.

Proff-tips: Kan også brukes til å myke opp underarmshuden “kyllingskinn” (Keratosis pilaris.)

Det er 2 for 1 på hele nettsiden som du finner HER og med koden; ISALICIOUS får du ekstra 10%.

(Når du legger til produktet i handlekurven blir tilbudet automatisk aktivert)


rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

IDEAL OF SWEDEN – HER

De fleste vet at når det gjelder produkter til mobilen min så handler jeg alltid på Ideal Of Sweden. Veldig fan av veskene deres også. Jeg syntes alle produktene deres er av super kvalitet og de har så mye fint😍.

Akkurat nå er det 50% på hele nettsiden til IDEAL OF SWEDEN og ekstra 10% med koden; ISALICIOUS1


rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

POPSOCKETS – HER

Er det noe jeg ikke kan være uten så er det popgrips fra Popsockets som dere kan se over, i got them all. Jeg jobber fra mobilen så jeg er helt avhengig av det for å få stabile bilder og være mest mulig komfortabel. Jeg har brukt popgrips i så mange år og hadde ikke klart meg uten. Altså skjønner virkelig ikke hvordan man klarer seg uten? De fleste som har trodd det ikke var så bra(tenkte sånn selv før) har blitt helt sjokkert over hvordan det forandrer alt. Mye lettere å holde mobilen, mer stabile bilder og du slipper miste mobilen.

Nå er det 25% rabatt på hele nettsiden til popsockets og ekstra 25% med kode: BBISALICIOUS6


rabattkode-salg-blackweek-blackfriday-blackmonth-bestetilbud-isalicious1-isalicious-skjønnhet-besteprodukter-amepure-hickap-dashl-popsockets-idealofsweden-iviskin-australianbodycare

AUSTRALIAN BODYCARE – HER

Jeg bruker Australian Bodycare sine produkter fast og disse over er noen av mine favoritter. Jeg anbefaler spesielt fotkremen som virkelig har reddet føttene mine. Sliter du med tørre føtter og kanskje spesielt nå på vinteren? Da burde du prøve den heel repair kremen her. Produktene fra Australian Bodycare fungerer til hele familien. Skikkelig fint gave tips!

Om du handler over 500 kr får du 25% rabatt og handler du for mindre får du 20% med koden; face20

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg