MATINNKJØP & TIPS TIL RASKE MIDDAGER

matinnkjøp-mat-innkjøp-mathandel-matbutikk-innkjøp-raskemiddagsretter-favorittmat-raskeretter-matpå123-sunnmat-isalicious-isalicious1-matblogger-mat-oppskrifter

Hei 💕

Jeg har lagt merke til at folk liker godt matinnkjøp innlegg. Har alltid fått veldig god respons de dagene jeg har postet slike innlegg før, så tenkte å prøve meg igjen siden det er jo ganske lenge siden.. Det er ikke akkurat en stor mathandel, men mer påfyll og innkjøp av div middager. De fleste matvarene som er kjøpt er fra MENY utenom en ting.

Ha en fin kveld ❤

matinnkjøp-mat-innkjøp-mathandel-matbutikk-innkjøp-raskemiddagsretter-favorittmat-raskeretter-matpå123-sunnmat-isalicious-isalicious1-matblogger-mat-oppskrifter

Først av alt påfyll av matvarer jeg har gått tom for.. Alle disse varene kjøper jeg alltid fast, the basics. Melk, smør, oster, brød, epler, vitaminer og vaskepulver er et must her i huset.

matinnkjøp-mat-innkjøp-mathandel-matbutikk-innkjøp-raskemiddagsretter-favorittmat-raskeretter-matpå123-sunnmat-isalicious-isalicious1-matblogger-mat-oppskrifter

Enda mer påfyll. Dette er det matvarene jeg bruker mest til frokost og lunsj egentlig. Blir ofte brød med egg, halloumi, ruccula og vedsiden tomat, mozzarella og agurk. Noe av det beste jeg vet, elsker lunsj! Selvfølgelig med en god plantebasert iskaffe vedsiden, de er så gode. Anbefaler å prøve om du ikke har gjort det og forresten så er det alltid 3 for 2 kampanje på disse.

matinnkjøp-mat-innkjøp-mathandel-matbutikk-innkjøp-raskemiddagsretter-favorittmat-raskeretter-matpå123-sunnmat-isalicious-isalicious1-matblogger-mat-oppskrifter

To middager – Taco grateng og Gnocchi med ostesaus

matinnkjøp-mat-innkjøp-mathandel-matbutikk-innkjøp-raskemiddagsretter-favorittmat-raskeretter-matpå123-sunnmat-isalicious-isalicious1-matblogger-mat-oppskrifter

Elsker de tortelloni pakkene her, smaker så godt. Jeg lager tomatsaus av denne fra Eldorado med hakkede tomater og tilfører ekstra tomater og basilikum. Super godt og enkelt!matinnkjøp-mat-innkjøp-mathandel-matbutikk-innkjøp-raskemiddagsretter-favorittmat-raskeretter-matpå123-sunnmat-isalicious-isalicious1-matblogger-mat-oppskrifter

Det her er en av mine favoritter og noe jeg lager da jeg har super dårlig tid. Nemlig wok med kylling, grønnsaker og soyasaus. Har jeg god tid så kutter jeg opp grønnsakene og lager egen soya saus, men den raske varianten smaker så å si like godt vil jeg si.. Grei rett på en lat dag eller da man rett å slett ikke har tid.

matinnkjøp-mat-innkjøp-mathandel-matbutikk-innkjøp-raskemiddagsretter-favorittmat-raskeretter-matpå123-sunnmat-isalicious-isalicious1-matblogger-mat-oppskrifter

Litt godt trengs alltid. Pleier egentlig ikke spise godt utenom i helgene, men skjer det så skjer det. Fuzetea er en av mine favoritt drikker som bare kostet 10 kr da jeg handlet pga 10 kr marked som er en gang i måneden(?) eller noe på meny. Skulle kjøpt flere🤷‍♀️.. Elsker også is så det finnes alltid i fryseren hos meg både på sommer og vinter. Favoritt snack; potetgull med trøffel, den er SÅ god den og suffeli salty snacks som er kjøpt på Normal.

matinnkjøp-mat-innkjøp-mathandel-matbutikk-innkjøp-raskemiddagsretter-favorittmat-raskeretter-matpå123-sunnmat-isalicious-isalicious1-matblogger-mat-oppskrifter

Sist, men ikke minst. Litt div til lille jenta mi❤

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg