Min 17. Mai og min mening rundt denne dagen

Hei!

Jeg håper alle hadde en strålende 17. Mai i går. Det hadde jeg ihvertfall, en rolig men super koselig dag. Jeg orket egentlig ikke noe champagne frokost osv med venner, jeg valgte heller være med moren min. Jeg ville sove litt lengre en vanlig, kjente jeg trengte det. Så jeg sto opp 11.30 uten noe irriterende vekking som var utrolig DEILIG så lagde moren min og jeg frokost sammen. Senere slappet vi av litt, så på tv osv.. Plutselig var klokka 15.00 og borgertoget startet kl 16.30. Vi hadde ikke gjort oss klar eller noe så ble STRESS. Men heldigvis klarte vi å komme oss ned i sentrum men vi fikk bare sett halvparten av toget, er like greit for det beste er alltid på slutten av toget. Etterpå gikk vi bare litt rundt i det fine været, til en Cafe så hjem for å lage wrap med laks.

Det var egentlig min dag. Jeg koste meg skikkelig mye! Føler det alltid har vært så mye surr og stress med champagne frokost med venner osv. For det første er det fridag så deilig ligge litt lenger så drikker folk så mye tidlig på morgenen noe som jeg ikke gjør, så rundt klokka 18 er jo folk helt utslitte og fått i seg nok alkohol. Så etterpå har jeg vært gira for vi skulle liksom ut og jeg drikker aldri før rundt kl 20 tiden. Men da er alle døde og ja har vært ganske kjipt. Så føler ikke helt for det der, men er selvfølgelig er det kjempe koselig frokost med venner osv. Skulle bare ikke vært så mye alkohol i bildet.. Ødelegger ofte mye. Aldri forstått helt den greia der, føler noen ganger folk bare trenger en unnskyldning for å drikke i dette landet.. Greit å feire osv altså men nja… Jeg vet ikke syntes folk tar av litt unødvendig. Hva tenker dere??

Da har jeg ihvertfall lagt til noen bilder under av min dag, jeg ser igjen det er dårlig kvalitet noe jeg ikke forstår. Jeg må få sjekket kameraet mitt tydeligvis.. Jeg har egentlig mest videoer, glemte ta bilder. Så legger til det jeg har. 

Ha en fin dag videre folkens 🙂

Meg og min mor <3
Frokosten vår som bestod av eggerøre, laks Yoghurt med solbær, ananas og jordbær. Super frokost.
Tror det er den beste oreo kaken jeg spist, kjøpte den på sjøstjernen cafe/restaurant.
Wrap med laks som min mor og jeg lagde sammen. Helt utrolig godt!

Klem; Isalicious

Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg