Min bursdag + update

Heei 🙂

Da er jeg tilbake, vært litt opptatt siden helgen.. Tenkte bare egentlig komme med en liten update av min helg og de siste dagene nå. Først og fremst hadde jeg min bursdag fredag 9 august som jeg valgte feire rolig med typen hjemme. Vi lagde god mat og kake:) Dagen etter var jeg på ett babyshower til en venninne som venter en jente. Var utrolig koselig og vellykket! Så søndag kom endelig min kjære mor og søster hjem fra ferie. Mandag og tirsdag har jeg egentlig brukt på typen min for han skulle reise i dag en tur til Paris der han er ifra. Så har vært litt busy dager.

Nå skal jeg ha min hjemme spa kveld før jeg går til sengs, utrolig trøtt i dag (sov max 3-4 timer i natt).

Håper alle har en fin kveld videre, god natta 🙂

Min kjære venninne som venter barn og bestemor til barnet.
Fineste kaken og cupcakes. Altså det smakte seriøst SÅ GODT!
Navnet på den kommende jenta 
Ett outfit bilde fra hva jeg hadde på meg 
Gavene jeg ga. Anbefaler å sjekke ut lindex når det gjelder baby klær. De har så mye fint!
og søteste gaveboksen

Kontakt: 
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg