Min fredag og innkjøp

isalicious-blogger-blogg-mote-trend-stil-fashion-style-denim-jeans-mat-kid-shopping-innkjøp-newin-frø-konturcoolingnakkepute-konturpute-coolingkonturpute-nakkepute-coolingpute

Helluuen. Skulle egentlig legge ut det innlegget her i går, men jeg sovnet visst. Var så utrolig sliten.. Sov så å si nesten ingenting natt til fredag, sto opp veldig tidlig og var ute hele dagen. Jeg var først på cafe med familien og etter handlet jeg inn noen ting som jeg skulle ha handlet inn for lenge siden, ENDELIG fikk jeg gjort det. Hvordan var din fredag?

isalicious-blogger-blogg-mote-trend-stil-fashion-style-denim-jeans-mat-kid-shopping-innkjøp-newin-bakeri-kaffe-caffelatte-melkeplett-pizza.jpg

Var først av alt på Håndverksbakeriet med søster og mamma der jeg bestilte det jeg alltid bestiller; pizza med fetaost, oliven og paprika. Den smaker så godt😍😍! Så bestilte jeg melkeplett og caffe latte.

isalicious-blogger-blogg-mote-trend-stil-fashion-style-denim-jeans-mat-kid-shopping-innkjøp-newin-nakd-nyhet.jpg Ok, jeg ble så glad! De har fått inn NA-KD på senteret her i byen, endelig har de EN bra butikk for unge mennesker! Men tror at jeg fortsatt kommer til å handle mest fra nettsiden uansett. Jeg er nemlig ikke så glad i å gå i butikker og prøve klær.. 

isalicious-blogger-blogg-mote-trend-stil-fashion-style-denim-jeans-mat-kid-shopping-innkjøp-newin-boblebad-boblebasseng-jaccuzi--scaled.jpg

Gjett hva mitt neste innkjøp er a!? OM jeg skal ha den her, ja takk! Boblebad til kun 3999 kr på Europris. Jeg har så sykt vanskelig for å bade i sjøen i Norge. For det første så er det FOR KALDT og så mye ekkelt i sjøen. Så tenker jeg det er usikkert om jeg får reist denne sommeren så da er det greit å skaffe ett boblebad. 


Mine innkjøp:

isalicious-blogger-blogg-mote-trend-stil-fashion-style-denim-jeans-mat-kid-shopping-innkjøp-newin-frø-konturcoolingnakkepute-konturpute-coolingkonturpute-nakkepute-coolingputeJeg sover så dårlig og vondt om dagen så jeg håper virkelig den her skal hjelpe meg. Det her er en kontur cooling nakkepute fra KID. Jeg har alltid vært veldig kresen på puter og hater egentlig alle puter MEN kan ikke sove uten heller haha🤷‍♀️.. Seriøst, real issue for meg! Søsteren min har kjøpt en slik for litt siden og hun er super fornøyd. Så krysser fingrene for at den skal funke for meg også!! Tenkte å skrive en vurdering etterhvert når jeg har brukt den litt. 

isalicious-blogger-blogg-mote-trend-stil-fashion-style-denim-jeans-mat-kid-shopping-innkjøp-newin-frø-konturcoolingnakkepute-konturpute-coolingkonturpute-nakkepute-coolingpute

Kluter fra KID på salg. Haha, alltids greit med nye kluter også.. Så var de jo fine eller fine farger om man kan si det om kluter😅? Jeg har faktisk forbi mot kluter, vet det er latterlig men sånn er det.. Så de må alltid være nye og rene.. Jeg tar aldri på en klut uten hansker✋🚫, real facts.

isalicious-blogger-blogg-mote-trend-stil-fashion-style-denim-jeans-mat-kid-shopping-innkjøp-newin-frø-konturcoolingnakkepute-konturpute-coolingkonturpute-nakkepute-coolingpute

Har lenge hatt lyst å plante grønnsaker hjemme så nå skal det endelig skje! Da blir det både reddik, gulerøtter og gressløk i hagen. Så kjøpte jeg en sånn ting som bestikket skal tørke i etter jeg har vasket opp som jeg også har trengt en god stund. Hva kaller man dem?🤔

 

Ha en fin kveld og helg! 💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg