MIN HELG

Heei folkens! Håper alle har hatt en fin fin helg! Min har vært veldig bra egentlig. Ble bytur, event, besøk hos lillesøster og fårikål. Kan ikke klage på det, nei😍. Se mer fra min helg under.

På fredag dro jeg med moren og datteren min til Oslo hvor vi møtte min søster. Vi var innom handelshøyskolen BI der min søster går hvor hun da viste oss rundt. Første gang jeg var der faktisk, var litt morsomt for hvem har vel ikke hørt om Bi..

Så utrolig fint det har blitt på Nydalen, kjempe mange år siden jeg har vært der!

Etter BI sightseeing så dro vi på et event på Høyer hvor de hadde utsalg av vareprøver osv.

Den kjolen her var så sykt fin😍

Meg og lillesøster 🥰

Kåpe- Hm | Genser – Stradivarius |Veske – Ideal Of Sweden (Rabattkode: Isalicious1) | Bukse – Bubbleroom (ADLINK. Nå 40% på nesten alt) | Sko – Black

Meg og gullet mitt 🥰

Etter eventet på Høyer dro vi får å se leiligheten der min søster bor akkurat nå i en periode. Skikkelig koselig. Vi spiste god mat min søster hadde laget, hørte på musikk og det ble tilmed litt karaoke.

Skikkelig koselig spiseområdet, lignet på en Amerikansk Bistro 😍

En liten sliten jente etter bytur

På lørdagen lagde moren min Fårikål, altsåååå det er noe av det beste jeg vet🥰😍. Det er så godt det! Spesielt mamma sin😍

Halloo 🤤😍

Søndag skjedde det egentlig ikke noe spesielt, var bare kos med familien. På bildet min søte lille hund Shanti.

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg