MIN HELG & ANTREKK

helg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritter

Heii ♥

Håper alle har hatt en fin helg! Utrolig hvor fort den helgen her gikk.. ALTFOR fort.. Jeg slappet egentlig av fredag, var på cafe, så kjøpte inn litt mat og små ting. Lørdag var jeg ute en tur med søster i Oslo! Var på et event med djen til Stormzy, var faktisk utrolig bra! Tror ikke jeg forlot dansegulvet en gang, haha.. Skikkelig bra musikk, så nøyt det! Hvordan var din helg?

Tok ikke så mye bilder i helgen faktisk, men poster det jeg har.

Håper du får en fin kveld videre 💕

helg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritter

Måtte selvfølgelig innom Normal på fredag å kjøpe litt helge godt/snacks

helg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritter

Blitt helt avhengig av denne! Bruker den hver kveld før jeg legger meg, det er en sove mist som skal få deg mer avslappet og føler faktisk at den virker. Lukter forresten super godt😍! Den koster bare 26 kr på Normal så jeg kjøpte to denne gangen jeg!!

helg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritter

helg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritter

Så var vi hos noen venner i Oslo, never mind rotet bak meg😅🥴

helg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritter
helg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritterhelg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritter

BESTE parfymen – HER

helg-weekend-newin-innkjøp-parfyme-solis-miqura-zen-mistspray-sleep-normal-outfit-kjole-antrekk-helgeantrekk-weekendoutfit-sminke-oslo-isalicious1-isalicious-toppblogger-godteri-cafe-moteblogger-favoritter

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg