MIN HELG I BILDER

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

Heii ♥ Håper alle har det bra. Selv føler jeg at jeg er i bedre humør i dag. Jeg har vært litt opp og ned eller moody de siste dagene. Vært så mye stress og jobb. Fikk vondt i hodet av alt stresset og ble svimmel så kjente jeg bare måtte slappe av helt i 2 dager, og det hjalp. Utrolig viktig å lytte til kroppen og ta en pause om det blir for mye folkens!

Ellers så har det ikke skjedd så mye spesielt de siste dagene.. Vært flinkere å gå på tur igjen, vært en del på cafe og jobbet. Har fått ett nytt samarbeid som jeg gleder meg til å dele med dere snart når det er helt klart 💕.

I dag har jeg vært ute å gjort ett par ærender og gått tur. Thats it. Så resten av dagen skal jeg bare jobbe litt og prøve å slappe av. Kanskje jeg får til en gå tur til, er så deilig ute nå😊. Ikke sant?

Ha en fin dag videre💕

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

Eeeelsker den pizzaen her man får på håndverksbakeriet med grønnsaker, fetaost og oliven. Såå god!

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

Crunchy eplekake og melkeplett 💕

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogghelg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

Fikk endelig pakken min fra Blivakker.no. Det er den nye marshmellow primeren fra Nyx som jeg har hørt så mye bra om. Gleder meg til å få testet den. Du finner den HER

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

Blitt heeelt obsessed av islatte, ikke tull engang. Det er så godt. Altså jeg var ikke en iskaffe person i det hele tatt før engang og nå kan jeg ikke gå en dag uten å tenke på islatte. Takket være min søster som jobber på Waynes og anbefalte islatte med hasselnøtt 😍🤤🤤..

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogghelg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

En liten reminder; Ut med de negative tankene folkens! 

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

Helgekos. Jeg testet den nye sjokoladen til freia med brownie, fudge og havsalt😍

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

Klatret meg litt høyere opp på blogglisten igjen 😁😁🙌

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg

Klarer aldri å bestemme meg om jeg skal kjøpe det lyset her eller ikke.. Grunnen til det er at jeg vet ikke hvor jeg skulle hatt den, men den er så fin så vil ha den uansett 🤷‍♂️.

helg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogghelg-sistedager-blogg-blogger-blogg.no-blog-blogging-bilder-isalicious-isalicious1-cafe-islatte-kokosbolle-quotes-kaffelatte-newin-innkjøp-pakke-blogglisten-nyxmarshmellow-primer-isalicious.blogg Altsåå når himmel er sånn her, det er så vakkert. Så blå og fin 😍!

 

Ha en fin kveld✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg