MIN HELG I BILDER

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

Heii ❤

Håper du har hatt en flott helg og en fin start på uken! Hva gjorde du i helgen? Min helg var faktisk veldig bra, mye skjedde og flott vær! Jeg var ikke flink nok til å ta bilder denne helgen så blir ganske lite å vise i forhold til alt som skjedde egentlig, men det får gå.

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

Slik startet fredagen min, med deilig frokost som mamma hadde lagd som vi satt å spiste i sola på verandaen. Skikkelig god start på dagen!

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

Litt senere sjekket jeg topplisten og jeg var helt oppe på 13 plass igjen som er så utrolig gøy! Blir så glad når folk leser bloggen min og såpass mange også! I dag er jeg på 15 plass, så litt lenger ned, men fortsatt like fornøyd 😊!

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

Senere var det jobb. Jobbet faktisk så mye på fredag at jeg faktisk ikke visste at det var helg(fredag) før kvelden kom. Så det var egentlig det fredagen min gikk ut på, mye jobb! Er så deilig når man får gjort ferdig masse ting på en dag!

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

På lørdagen var det ett event på det lokale shopping senteret her jeg bor med gratis grillmat, is, musikk, konkurranser, en del salg og mye for barna. Var veldig koselig.

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-matblogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

En bok jeg vant på lykkehjul faktisk..

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

Noe av det beste på sommeren, spesielt en varm dag; slush og is 💕

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-matblogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

Var innom Normal IGJEN og kjøpte en del igjen.. Kommer ikke foruten når jeg går inn på Normal..

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

Sist jeg var på Normal kjøpte jeg den du ser til høyre som heter salty og den var så sykt god at jeg måtte kjøpe den igjen. Min nye favoritt! Perfekt kombinasjon av salt og søtt.

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

En selfie fra lørdagen da jeg skulle ut en tur med familien ❤

blogger-blogg-blogging-moteblogger-skjønnhetsblogger-minhelg-bildekarussel-minhelgibilder-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-shopping-event-slush-sminke-salty-toppblogger-bok-mat

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg