MIN HELG & INNKJØP

//Affiliatelinker

TOPP – BOOHOO(kjøpte for mange år siden)  | BUKSER – HER | VESKE – HER (kode: Isalicious1 for -15% ) | SKO – CLAROSA

Heii folkens! Håper alle har hatt en fin helg. Jeg selv hadde en ganske så bra helg, altså den var egentlig super bra, MEN jeg fikk ekstrem hodepine på lørdag og det har jeg fortsatt. Derfor har det ikke vært helt greit heller, sånn er det i blant.

Jeg kaller jo egentlig dette innlegget ‘min helg’, men tok med torsdagen også da jeg var på ski storsenter og kjøpte inn litt ting. Fredagen gjorde jeg egentlig ikke noe spesielt, lørdag var det en Oslo tur med familien. Ja, orker faktisk ikke skrive så mye mer pga hodepinen, men her er i hvert fall litt fra min torsdag og helg.

På torsdag dro jeg med min mor og datter til Ski Storesenter hvor vi møtte min søster. Der var vi først innom sko butikken for å finne nye boots siden mine er ødelagt 🙁  Tenkte å kjøpe akkurat de samme fra Shoeday, men de hadde ikke flere.. Fant de skoene her da som dere ser på bildet, fine😍. Kjøpte de ikke, men de skal bli mine!

Var også en tur innom Søstrene Grene, de har såå mye fint nå i juletiden!

Måtte kjøpe litt te, elsker at de har så mye forskjellig. Hvilken te jeg kjøpte kan dere se nederst i innlegget.

Den her folkens lukter HELT nydelig😍 Du kan finne den HER

På lørdagen dro vi til byen med min mor og søster. Måtte selvfølgelig ta bilde her først på Oslo sentralstasjon, det er faktisk datteren min som ville ha bilde av oss foran treet❤️

Jeg visste ikke at julemarkedet åpnet så tidlig? Føler juletiden starter tidligere og tidligere hvert år. Snart begynner det vel å pyntes til jul i september?😅 Fint er det i hvert fall, elsker julepynt og lys😍

Grand Hotel 😍

TOPP – BOOHOO(kjøpte for mange år siden)|BUKSER – HER|VESKE – HER (kode: Isalicious1 for -15%| SKO – CLAROSA

TOPP – BOOHOO(kjøpte for mange år siden)  | BUKSER – HER | VESKE – HER (kode: Isalicious1 for -15% ) | SKO – CLAROSA

Vi dro til en av mine favoritt restauranter; Oliva Eger 😍

Elsker både maten og atmosfæren på Olivia. Det er så koselig der.

Til forrett ble det; Carciofi fritti con cacio e pepe aioli som er friterte artisjokker

Til hovedrett: Salmone con risotto ai broccolini som er ovnsbakt laksefilet og risotto med brokkolini. Den her var SUPER GOD!

MINE INNKJØP:

Dere kan også se haul video på Tiktok HER

Kjøpte disse to te-pakkene fra Søstrene Grene. Begge to smaker helt utrolig godt😍

Måtte bare vise dere en gang til, hvor fin er ikke den her? Altså pynter jo opp rommet!

Kjøpte også en to do liste fra Søstrene Grene. Har det der med å skrive ting på mobilen og glemme det. Syntes også det er mye koseligere på papir. Foretrekker dere mobil eller på papir?

SPENNER – HER  |  STRIKK MED BJELLER – HER

Disse to fra Glitter til datteren min som er perfekt i juletiden.

Sist jul tok noen vår lue med en feil og vi fikk noen andre sin så da måtte jeg kjøpe ny. Jeg takler ikke brukte ting,  aldri gjort. Har heller aldri lånt klær eller noe av noen. Sånn er æ.. Kjøpte denne koselige nisselua til datteren min fra Normal. Nå rundt juletiden er det mye div julefeiringer i barnehagen da trengs denne.

Supersøtt hårbånd fra Normal

Har trengt slike så lenge! Vet ikke helt hva de heter, men er sånne som stopper vannet fra å renne nedover armene når man vasker ansiktet. Kjøpt fra Normal.

Den leppe pomaden her fra Normal kjøpte jeg egentlig mest for moro skyld, altså har sett slike overalt så vil teste selv.

Ikke så veldig spennende, men tenkte å teste en ny tannkrem. Liker de fra Oral B veldig godt.

Enda en ting som ikke er så spennende. Jeg sliter mye med nakke, skuldre og rygg for tiden så da er denne i god bruk every day!

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg