MIN HELG (OSLO, AKUTT SYK & INNKJØP)

//ADLINKS

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

Hei folkens! Håper alle har hatt en fin helg!

Min helg har egentlig vært super rolig og litt kjip. Jeg dro til Oslo på fredagen for å gjøre noen ærender og kikke litt i butikkene. Skulle egentlig ikke kjøpe noe, “bare kikke”, men det funket jo selvfølgelig ikke.. Ble en ganske snar tur da jeg prøver å spare penger og merket det ikke funket så bra, haha. Kom meg bare innom Steen & Strøm og Monki egentlig. Bare sånn lite tips; om du vil spare penger, ikke dra til Monki nå for å si det sånn..

En annen grunn til at jeg dro hjem fort var fordi jeg plutselig ble skikkelig akutt dårlig, jeg skjønner ikke hvor det kom fra. Plutselig ble jeg sykt svimmel, hodepine, slet med å puste, klarte så vidt stå og bare veldig dårlig generelt. Deretter lå jeg egentlig i senga hele lørdag og søndag. Jeg aner ikke hva det kom av og er fortsatt dårlig.. Veldig merkelig. Håper det går over raskt, fordi det her er virkelig noe shit..

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

Den gaten har har blitt så fin 😍

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

Monki er virkelig noe helt for seg selv, så sykt kul butikk og for å ikke snakke om klærne da!

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

TOPP – HER  // BUKSER – HER

Kjøpte den toppen her, elsker den😍

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunstKjøpte også den toppen/jakken her, fant ikke noen link på den

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunstisalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunstisalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunstisalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunstisalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

Måtte jo selvfølgelig innom Starbucks, den her var sykt god. Kjøpte en av sesong drikkene som er Iced white mocca oat shaken ekspresso.

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

INGENTING slår helge frokostene🤤

isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

Ja, sånn lå jeg vel hele lørdag og søndag. Bare byttet litt mellom sengen og sofaen. Sykt kjipt.. Fikk gjort unna en del jobb på pcen da i hvert fall..
isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

Klarte komme meg i dusjen og ha en liten spa kveld på søndagen. Tenkte det skulle få meg til å føle meg bedre eller mer fresh, hjalp litt da(tror jeg)..
isalicious-isalicious1-monki-oslo-norge-bytur-byen-shopping-outfit-antrekk-newin-innkjøp-klær-mote-trend-stil-blogger-moteblogger-skjønnhet-sminke-anbefaler-australianbodycare-produkter-hudpleie-starbucks-kunst

MASKE – HER

Brukte den leire masken her fra Australian Bodycare som er en av mine favoritt masker. Den inneholder naturlig australsk tetreolje som passer til alle hudtyper da den er skånsom og dermatologisk testet. Den inneholder også knuste aprikos kjerner som peeler vekk døde hudceller.  Den renser godt i dybden og trekker opp urenheter fra porene. Den gjør huden myk, man får glød og den virker forbyggende på akne. Den minsker risikoen for bakterier, skitt og talg som tetter porene. Den her kan brukes av både kvinner og menn.

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg