MIN HELG

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Heii ♥

Håper alle har en fantastisk helg! Det er en stund siden jeg har postet min helg i bilder men er ikke så veldig mye som skjer for tiden så føler ikke det er noe vits å gjøre det så ofte. Jeg glemmer ofte i det siste å ta bilder også, noe som er dumt.. Men som sagt så er jo ikke så mye som skjer enda med tanke på corona fortsatt er der ute så går mest i familie, jobbing, turer og mat. MYE MAT.. Ikke bra.. Jeg som skulle starte å trene snart, men det skal skje. 

Har forresten fått ett nytt samarbeid på fredag med Famme.no. Det er veldig spennende da de har så mye fint😍! Jeg tenker å snakke mer om det i ett annet innlegg. 

Helgens sang: Shakira – girl like me. Som du kan høre HER. Har den så sykt på hjernen! Hørt på den hele helgen og gjør det enda.. I heard you looking for a girl like meee💃💃💃.. (Klarer ikke legge ut youtube video lenger noe som irriterer meg sykt)

Har litt dårlig tid i dag så det blir lite og fort skrevet og heller mer bilder. Here we go;

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Litt tur gåing. Det er så fint ute når de er så å si klar himmel og is på vannet. Naturen i Norge kan ingen si noe på tror jeg😍.

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Litt handling. Hvem har prøvd den her? Den er god, ikke sant? Den er så rask og enkel, samtidig super god. Vet ikke hvor mange ganger jeg faktisk har kjøpt den her 😍. Har du ikke prøvd den, you should!

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Lillesøster lagde mat som var fantastisk godt!! Ovnsbakt kylling, med grønnsaker og hjemmelaget potetmos. Hun lagde også ovnsbakt rosenkål med parmesan som jeg aldri har prøvd før(prøvd rosenkål men ikke ovnsbakt). Var kjempe god blanding!

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Søster lagde også vanilje kake, yum 😋😍.

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Helg means spa dag for meg. Hver fredag eller søndag har jeg mitt hjemme spa, tar ekstra vare på kroppen og huden. Det er veldig viktig å ta vare på seg selv og tror de flest trenger det i blant.

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Croissant, beste frokosten! Varme croissant med smør og syltetøy er så godt det💕.

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Tatt en del nye bilder av div samarbeid som kommer opp på bloggen snart.

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.noblogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Lastet ned div quotes, motivasjon og inspo til snapchat hvor jeg poster daglig. Min snapchat er; Isalicio91 om du vil følge meg🤗

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Sjekket ut negle inspo.. Tenkt å fikse neglene mine. Vil ha de her, så fine. Men klarer aldri bestemmer meg for hvilke negler jeg vil ha så blir nok til at det aldri blir noe av.. 

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Den utsikten her, altså 😍🙌.

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious1-isalicious-mote-trend-stil-skjønnhet-mat-middag-minhelg-natur-maske-mask-negler-quotes-negleinspo-inspo-croissant-utsikt-indiskmat-handling-innkjøp-jobb-isalicious.blogg.no

Hver søndag så blir det litt junk spising. Btw den kebaben her er en av de beste jeg har smakt. Den er fra Oslo, vet ikke helt hvor den er fra da jeg ikke kjøpte den selv.

Ha en super kveld✨💕!!

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg