Min makeup look

Hei hei 🙂

Har fått noen spørsmål på både insta og snapchat om hvilken sminke osv jeg bruker så tenkte lage ett innlegg om det. Men det er veldig forskjellig egentlig hva jeg bruker av produkter og hvor mye jeg sminker meg. Spørs litt på hva jeg skal osv.  Altså til vanlig bruker jeg ikke sminke engang, kanskje bare 1-2 ganger i uken om jeg skal noe. Jeg er veldig glad i en mer naturlig look egentlig uansett hva jeg skal utenom hvis jeg skal noe veldig spesielt. Lagt til 2 looker under, en mer naturlig og en mer sminket. 

Forresten super hyggelig å få meldinger fra dere! Legger til kontakt info nederst som vanlig!

Noe av sminken her kan man få tak i på Blivakker.no og da kan dere bruke min kode: BVV8PB6G for å få rabatt 🙂

Look 1:

  • Primer: Erborian Pink perfect cream.
  • Pudder: H&M Perfectionist finishing powder i fargen golden beige.
  • Bronzer: Loreal Glam Bronze i fargen 03 Carribean sun.
  • Blush: Loreal Glam Bronze i fargen 03 Carribean sun.
  • Highlighter: Benefit watt’s up soft focus highlighter.
  • Eyebrows: H&M Superfine browliner i fargen ekspresso brown.
  • Eyebrow gel: Nyx Control freak.
  • Mascara: Maybelline Lash Sensational.
  • Lipgloss: Clarins Apricot shimmer.
  • Setting spray: Mac Prep + Prime fix + coconut

Look 2:

  • Primer: Nyx HydraTouch for fuktighet og Nyx Angel veil for porer og ujevnheter.
  • Illuminator: Nyx Born to glow liquid illuminator i fargen gleam.
  • Foundation: Nyx Bare with me tinted skin veil i fargen Natural soft beige blandet med litt makeup for ever HD invisible cover foundation i fargen Y245.
  • Concealer: Nyx Can’t stop won’t stop contour concealer i fargen vanilla.
  • Setting powder: Nyx HD finishing powder banana.
  • Bronzer: Sephora Sun disk bronzing powder i fargen 02 medium.
  • Contour: Nyx Highlight and contour pro palette.
  • Blush: Monoprix (butikk i frankrike) i fargen 04 brun.
  • Highlighter: Benefit watt’s up soft focus highlighter og litt H&M Brilliant copper over. ( Man ser ikke min hightligher så godt på bildet ser jeg).
  • Eyebrows: Anastasia beverly hills Brow wiz i fargen medium brown.
  • Eyebrow gel: Først Loreal Brow artist plumper med fiber så Nyx Control freak.
  • Øyenskygge: Smashbox Full exposure palette brukt fargene m4, m3 og m2.
  • Mascara: Benefit They’re real!
  • Lips: MDMFlow i fargen Bossy og lipgloss Clarins natural lip perfector i fargen 06 rosewood shimmer.
  • Lipliner: Nyx color lipliner i fargen sugar glass.
  • Setting spray: Mac Prep + Prime fix + coconut.

 

Kontakt: 
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1

 

Klem; Isalicious

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg