MIN PÅSKE I BILDER

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare

Heii 🖤

Håper alle har hatt og fortsatt har en flott påske! Min påske har vært super bra, mye tid med familie, natur og god mat. Det har jo vært så deilig væær nå i påsken, den har vi vært heldig med. Jeg har bare vært hjemme i påsken som jeg egentlig pleier om jeg ikke har dratt til utlandet, jeg er ikke noe spesielt glad i hyttetur osv. Snø og vinter ting er ikke helt min greie for å være helt ærlig. Hva med deg? Har du vært hjemme i påsken eller på hytta/fjellet?

Her er i hvert fall noen bilder ifra min påske 💕

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare

Påskefrokost i barnehagen til lille jenta mi ❤️

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare- (1)n

Meg, datteren min og søster ute på tur❤️

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare

Utsikten fra verandaen min amazing😍

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehareJeg er så heldig å fortsatt få påske egg, mamma er så søt💕

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare

På påskeaften serverte mamma så god mat som alltid🤤

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare

Vi så litt på barndoms bilder og kom over dette. Søster og meg❤️

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare

Husk å alltid gi bort klær om du har mulighet, det er så mange der ute som ikke har noen ting og hadde blitt så takknemlige❤️

påske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskeharepåske-påskeaften-påskekylling-tur-natur-familie-minpåske-min-bake-gibortklær-peppespizza-meg-middag-påskemiddag-dessert-kake-isalicious1-isalicious-blogger-barndomsminner-mudcake-pizza-påskehare

Peis kos, noe av det beste 😍

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg