MIN PÅSKEAFTEN

godteri-påskegodt-påskeegg-påskekos-familie-look-sminkelook-sminke-familietid-potetgrateng-fløtegratinertepoteter-mat-middag-kalkun-blogger-toppblogger-isalicious-isalicious1-topplisten-påske-påskeferie-isalicious.blogg.no-påskeaften-bilder-foto-bilderpåske

Heii ♥

Håper alle har hatt og fortsatt har en flott påske🐣🐥! Jeg selv har hatt det så utrolig koselig den påsken her. Tror faktisk det er en av mine favoritt påsker.

På selve påskeaften så fikk jeg ENDELIG fikset meg litt. Har drømt om å sminke meg, rette håret og kle på meg litt fine klær lenge! Siden corona startet har jo ikke så mye skjedd så har gått i mye joggetøy/kosedresser og sminkefrie dager. Er greit med pause av og til meeeen finnes en grense. Husker så vidt hvordan jeg sminket meg og tror faktisk det er over ett år siden jeg rettet håret. Trengte det virkelig, føltes bra. You feel me? 

Senere spiste vi en super god middag som mamma sto for –  kalkun og mammas hjemmelagde fløtegratinerte poter😋. En av mine favoritt retter, spesielt fløtegratinerte poteter som mamma lager! Kan nesten ikke si det, men spiste nok sikkert 3-4 omganger med mat😅.. Når vi var ferdig med å spise så var det på tide med den årlige påskeeggjakten, alltid like koselig.

Litt senere kom også en familie venn. Da ble det først litt førstegangs tjenesten på tv, senere musikk og litt dansing. Alt i alt så var den påsken her ganske perfekt 👌👌. 

– Hvordan var din påske? 

godteri-påskegodt-påskeegg-påskekos-familie-look-sminkelook-sminke-familietid-potetgrateng-fløtegratinertepoteter-mat-middag-kalkun-blogger-toppblogger-isalicious-isalicious1-topplisten-påske-påskeferie-isalicious.blogg.no-påskeaften-bilder-foto-bilderpåskegodteri-påskegodt-påskeegg-påskekos-familie-look-sminkelook-sminke-familietid-potetgrateng-fløtegratinertepoteter-mat-middag-kalkun-blogger-toppblogger-isalicious-isalicious1-topplisten-påske-påskeferie-isalicious.blogg.no-påskeaften-bilder-foto-bilderpåskegodteri-påskegodt-påskeegg-påskekos-familie-look-sminkelook-sminke-familietid-potetgrateng-fløtegratinertepoteter-mat-middag-kalkun-blogger-toppblogger-isalicious-isalicious1-topplisten-påske-påskeferie-isalicious.blogg.no-påskeaften-bilder-foto-bilderpåskegodteri-påskegodt-påskeegg-påskekos-familie-look-sminkelook-sminke-familietid-potetgrateng-fløtegratinertepoteter-mat-middag-kalkun-blogger-toppblogger-isalicious-isalicious1-topplisten-påske-påskeferie-isalicious.blogg.no-påskeaften-bilder-foto-bilderpåskegodteri-påskegodt-påskeegg-påskekos-familie-look-sminkelook-sminke-familietid-potetgrateng-fløtegratinertepoteter-mat-middag-kalkun-blogger-toppblogger-isalicious-isalicious1-topplisten-påske-påskeferie-isalicious.blogg.no-påskeaften-bilder-foto-bilderpåskegodteri-påskegodt-påskeegg-påskekos-familie-look-sminkelook-sminke-familietid-potetgrateng-fløtegratinertepoteter-mat-middag-kalkun-blogger-toppblogger-isalicious-isalicious1-topplisten-påske-påskeferie-isalicious.blogg.no-påskeaften-bilder-foto-bilderpåskegodteri-påskegodt-påskeegg-påskekos-familie-look-sminkelook-sminke-familietid-potetgrateng-fløtegratinertepoteter-mat-middag-kalkun-blogger-toppblogger-isalicious-isalicious1-topplisten-påske-påskeferie-isalicious.blogg.no-påskeaften-bilder-foto-bilderpåske

Igjen ha en super påske 🌞💕✨🤗🐣🐥

Mine sosiale medier:
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg