Min påskeaften

Hei, jeg ville bare komme innom med en liten update av gårsdagen altså påskeaften som var så kos! Familien spiste middag, dessert sammen, koste oss med musikk tilmed danset litt og så fikk vi tilmed påskeegg. Hvordan feiret du påske?

(mer bilder og tekst under)

Dette er noe av det best jeg vet – potetgrateng!

Jeg var faktisk litt redd denne påsken at mamma ikke skulle gi meg og søsteren min påskeegg pga vi er “voksne” nå. Men neida etter middag og dessert litt senere på kvelden sa plutselig mamma at vi skulle finne påskeeggene våres. Jeg ble så glad! Setter så utrolig pris på at mamma fortsatt gjør slike ting for oss enda🥰❤️. Tror jeg aldri kommer til å vokse opp, haha! Men er jo så koselig da! Får du fortsatt påskeegg?

Meg og søster <3

Ha en fin kveld videre og god natt 💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg