MIN CRAZY SMYKKESAMLING/ OPPBEVARING

 

smykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no
Never mind me, haha..

Hei♥

I går fikset jeg opp i smykkeskapet mitt og organisere litt i smykkene mine! Min “crazy” smykkesamling som mange sier.. Men det blir jo litt sånn opp igjennom årene når man elsker smykker eller hur🤷‍♀️?! Jeg hadde det gaaanske ryddig på det området fra før men heller ikke like ryddig som jeg trodde. Skulle egentlig tatt noen før og etter bilder men det kom jeg ikke på før etter jeg var ferdig😅. Tok noen bilder for å vise da jeg har vet at mange er interessert i sånn organisering osv for tiden. Tok også i samme slengen bilder av resten av smykkeorganiseringen min.

– Har du system i smykkene dine?

smykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaringsmykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.nosmykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.nosmykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaringsmykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Det smykkeskapet her husker jeg at jeg absolutt MÅTTE ha ett par år tilbake og lette så å si overalt etter det perfekte skapet. Jeg er så glad for at jeg kjøpte den og den har vært GODT i bruk for å si det sånn. En av mine beste kjøp. Den er super da man kan ha så mye i den og den har ett speil på utsiden. Det er plass til alt; smykker, øredobber, ringer og div ting under i hyllene. Jeg husker ikke hvilken butikk jeg kjøpte den i men jeg fant en som skal være nyere(bedre) utgaven av den her på nettet tilmed med lås om det trengs( man vet jo aldri🤷‍♀️). Du kan finne den HER.

smykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.nosmykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Så over til armbånd og ankelsmykker. Det smykke stativet her fikk jeg av moren min for ett par år tilbake fra en butikk som ikke finnes lenger som er utrolig dumt da jeg vil kjøpe en til. Sett på ett par andre stativer på nett men finner aldri en med så mye plass som den her har. Det andre smykke “stativet” mitt som du ser her er en tom Champagne flaske🤣😂!! Haha!! Men syntes den var søt, liten(aldri sett en slik den tiden) og så er den ett minne fra en spesiell kveld så ville ikke kaste den. Men jeg fant ut at den passet perfekt til smykkene så bare ble det sånn, hehe.. Ble ganske kult da syntes jeg eller hva? Siden butikken ikke finnes lenger så legger jeg til to linker til to andre smykke stativer som jeg selv syntes var veldig fine og som jeg kunne tenkt å kjøpe. Link: HER og HER.

smykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.nosmykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring

Det her smykkeskrinet fikk jeg også av min mor. Mamma tror hun kjøpte den på Europris for mange år siden men den finnes ikke der lenger. Her snakker vi mange år siden! Elsker den syntes den er så fin😍. Fant link til 3 andre kjempe fine til en grei pris. Link: HER, HER og HER.

smykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no Mine kjære klokker😍 har jeg i en skuff hvor jeg bevarer dem i klokkebokser. Har tenkt lenge at jeg må få kjøpt meg ett klokkeskrin da jeg har en del klokker og det ser ikke så ryddig ut. Eneste problemet er at hvis jeg skal ha ett klokkeskrin til alle klokkene så må jeg kjøpe en ganske stor en med 2 etasjer, og som da ikke får plass i skuffen og jeg syntes det er ryddig å bare ha dem litt skjult. Men jeg fant en med 12 plasser som kanskje kan gå i skuffen så får jeg bare finne på noe til resten. Blir jo litt mer ryddig i hvert fall. Fant den HER.
smykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Måtte bare ta ett ekstra bilde av mine favoritt klokker, my loooves 😍🥰

smykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.nosmykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

Det her smykkeskrinet kjøpte jeg fra TGR for 4-5 år tilbake kanskje så den fant jeg heller ikke. Så glad jeg kjøpte den sååå fin og so me! Den bruker jeg til ringer som jeg ikke har plass til andre steder. Fant også en del skrot i den som jeg måtte hive, du kan se jeg har en del quotes her fra te osv haha.. Jeg altså.. Sparer på alt slags mulig tull🤦‍♀️😅.. Eneste jeg fant som “lignet” litt i gull og var litt søt er den HER.

smykker-smykkeskap-smykkestav-smykkestativ-smykkeskrin-smykkeholder-smykke-smykketre-klokker-armbånd-ankelsmykker-ringer-gull-sølv-guess-louisvuitton-heuer-dg-neckontheline-smykkeoppbevaring-oppbevaring-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

I samme skuff med klokkene mine ligger smykker jeg må rydde mer i og ikke bruker så ofte. Dette er delen jeg egentlig ikke vil vise.. Her ligger også maskene mine som jeg er SÅÅ GLAD I🙂🤗( IRONI for de som ikke forsto det). Disse smarte oppbevaringsboksene finner du HER.

 

Håper du har en fin kveld 🤗

Mine sosiale medier
Snapchat: HER.
Instagram: HER.

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg