MINE ADVENTSKALENDERE & HVA JEG HAR FÅTT HITTIL

//AFFILIATELINKER

julekalender-adventskalender-adventcalendar-rituals-essence-diy-gaver-hvajegfikkiadventskalenderen-jul-diyadventskalender-isalicious-essencexmasmail-theritualofadventhouse-skjønnhet-hudpleie-sminke

Heiaa💕

Jeg var så uheldig å få begge adventskalenderne mine ganske sent i år, tydeligvis har det vært mye problemer med posten. Kanskje ikke så rart nå i juletider da.. Har erfart det med alle pakkene mine jeg har fått i det siste egentlig. Å handle julegaver fra nettet, nei det tror jeg ikke er noen god ide..

Jeg bestilte/kjøpte disse to adventskalenderne samtidig, men fikk de 1 uke fra hverandre. Det er så lenge siden jeg egentlig har hatt noen ordenlig adventskalender så tenkte jeg skulle unne meg selv 2 denne gangen. Bestilte Rituals sin og Essence sin. Essence sin fikk jeg faktisk i går.. Ja ja, da ble det hvert fall mange å åpne på samme dag🤩. Dere kan se litt mer om adventskalenderne mine og litt hva jeg har fått hittil om dere leser videre. Dere kan også se mer på min tiktok: HER.

julekalender-adventskalender-adventcalendar-rituals-essence-diy-gaver-hvajegfikkiadventskalenderen-jul-diyadventskalender-isalicious-essencexmasmail-theritualofadventhouse-skjønnhet-hudpleie-sminke

Den første adventskalenderen jeg fikk i hus er Rituals sin The Ritual Of Advent (house of Rituals) som er så fin. Den står til pynt inne på kjøkkenet, den gir så koselige vibes.. Man kunne velge mellom to forskjellige hus, men begge inneholder samme innhold og samme pris. Inntil videre er jeg super fornøyd, elsker at hver søndag i advent får man et koselig duftlys.

julekalender-adventskalender-adventcalendar-rituals-essence-diy-gaver-hvajegfikkiadventskalenderen-jul-diyadventskalender-isalicious-essencexmasmail-theritualofadventhouse-skjønnhet-hudpleie-sminke

Her er noen av gavene jeg har fått i Rituals Adventskalenderen hittil. Selv om noen av produktene er små så inneholder de også mye produkt. Liker å prøve nye produkter og finne nye favoritter. Har allerede funnet et par ting jeg kommer til å kjøpe. Rituals i seg selv er jo alltid bra og duftene deres🥰.

julekalender-adventskalender-adventcalendar-rituals-essence-diy-gaver-hvajegfikkiadventskalenderen-jul-diyadventskalender-isalicious-essencexmasmail-theritualofadventhouse-skjønnhet-hudpleie-sminke

Essence sin X-Mas Mail Diy adventskalender er den andre jeg bestilte. Den her er super cute, se på den søte pakningen! Dette er en Diy adventskalender så du  lager den selv. Elsker konseptet! Håper de fortsetter med slike adventskalendere, skikkelig koselig.

julekalender-adventskalender-adventcalendar-rituals-essence-diy-gaver-hvajegfikkiadventskalenderen-jul-diyadventskalender-isalicious-essencexmasmail-theritualofadventhouse-skjønnhet-hudpleie-sminkejulekalender-adventskalender-adventcalendar-rituals-essence-diy-gaver-hvajegfikkiadventskalenderen-jul-diyadventskalender-isalicious-essencexmasmail-theritualofadventhouse-skjønnhet-hudpleie-sminke

I pakken får du med klistremerker med numre fra 1-24, søte konvolutter og selvfølgelig 24 gaver! Man skal da fylle konvoluttene med gavene selv og klistre på et klistremerke med tall.

julekalender-adventskalender-adventcalendar-rituals-essence-diy-gaver-hvajegfikkiadventskalenderen-jul-diyadventskalender-isalicious-essencexmasmail-theritualofadventhouse-skjønnhet-hudpleie-sminke

Adventskalenderen var til meg selv, men jeg gjorde det fortsatt på  den skikkelige måten. Jeg pakket inn alt, ja jeg til og med lukket øynene da jeg la gavene i konvoluttene, haha!😅

julekalender-adventskalender-adventcalendar-rituals-essence-diy-gaver-hvajegfikkiadventskalenderen-jul-diyadventskalender-isalicious-essencexmasmail-theritualofadventhouse-skjønnhet-hudpleie-sminke Her er noen av gavene jeg har fått hittil 🥰🤩Super fornøyd!

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg