MINE FAVORITTER I DUSJEN

Affiliatelinker

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

MOROCCAN ROSE SKRUBB – HER  //  VITAMIN C SKRUBB – HER

Disse skrubbene fra Tree Hut bruker jeg fast og de er helt supre! De gir en god eksfoliering av huden, masse fukt og lukter helt nydelig. Huden blir rett og slett babymyk etter! De gir også masse glow til huden, så ekstra perfekt på sommeren da man viser litt mer hud! Er så glad jeg kommer over de her for 2 år siden.

 

RABATTKODE: De fleste produktene er fra LYKO og om du trykker HER får du 100 kr i rabatt.

 

 

 

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

THE RITUAL OF JING GAVEPAKKE – HER

Rituals har lenge vært en av mine favoritter i dusjen og dette er er min favoritt pakke. Mine største favoritter i denne pakken er dry oil som gir masse fuktighet til huden etter jeg har skrubbet og sleep mist som jeg sprayer på puten før jeg sover som skal gjøre deg avslappet. Alt i denne pakken skal gjøre deg mer avslappet så perfekt til å bruke før man sover eller på en avslappende hjemme spa kveld.

 

 

 

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

ST. IVES ANSIKTSSKRUBB – HER

Den ansiktsskrubben her fikk jeg første gang til jul av min søster noen år tilbake og har siden vært min favoritt. Bruker denne i dusjen for å gi ansiktet en god og skånsom skrubb opptil 2-3 ganger i uken. Bruker også denne etter jeg har tatt av sminke da den får bort alle sminkerester, og før jeg sminker meg så den gir en fin glow og huden blir glattere/lettere å sminke. Den er forresten 100 % naturlig ❤!

 

 

 

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

FOREO LUNA – HER  //  SEBAMED OLIVE – HER

Foreo Luna har jeg brukt nå i rundt 6-7 år og den er helt fantastisk. Den koster litt, men er verdt det. Den gir deg både en god skrubb og massasje. Bruker denne i dusjen 2 ganger i uken med SebaMed olive som er veldig god for akkurat denne skrubben og huden. Jeg skrubber først og etter bruker jeg massasjemoduset som gjør huden mer smidig og reduserer aldringstegn. Denne skrubben går dypere i huden enn mange andre produkter så du får vekk alt av smuss og olje.

 

 

 

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

LOVA SKIN FOTSKRUBB – HER

Skrubber alltid føttene i dusjen og da bruker jeg denne her. En super skrubb som gjør føttene myke og fine. Jeg pleier å bruke dry oil fra Rituals som jeg skrev om over på føttene etter og de blir super myke!! Anbefaler denne komboen!

 

 

 

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

HEAD & SHOULDERS SUPREME – HER

Jeg har veldig sensitiv hud og hodebunn så brukt head & shoulders i veldig mange år. Jeg har brukt mange andre sjampoer før selvfølgelig, men jeg syntes head & shoulders er veldig god og skånsom mot håret. Håret blir ikke tørt eller fett når jeg bruker denne og den gir volum til håret. Lukter forresten også kjempe godt!

 

 

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

LOREAL OIL COCO HÅRMASKE – HER

Super god hårmaske som gir masse fukt og liv til håret. Den dufter av kokos som er ekstra pluss for meg.

 

 

 

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

UNIQ ONE KOKOS HÅRBEHANDLING – HER

Etter jeg har vasket håret bruker jeg alltid denne vidunder hårbehandlingen. Sprayer den i håret og lar det tørke. Den gir virkelig liv til håret!! Bruker også denne når håret er tørt og den gir masse fukt! Den reparer virkelig håret! For å ikke snakke om hvor godt den lukter! Den her har reddet meg så mange ganger og kommer alltid til å være min favoritt hårbehandling!

 

 

 

lyko-produkter-anbefaling-favoritter-dusjfavoritter-dusjprodukter-dusj-foreo-rituals-stives-skrubb-uniqone-hårmaske-sebamed-lovaskin-elvital-loreal-biooil-treehut-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogg

BIO OIL – HER

Den magiske oljen! Den her har reddet meg da jeg slet med akne arr på ryggen fra tidligere av, men etter bruk av denne så har så å si alt blitt borte. Denne oljen er SUPER GOD på arr, det kan jeg skrive under på! Den gjør huden super myk og funker på mange andre måter. Den fungerer på strekkmerker, reduserer ujevnheter, reduserer aldringstegn, reduserer ujevn hudtone og mer. Verdt å prøve ut om du sliter med arr, strekkmerker eller tørr hud. Hørt av flere som har brukt denne da de var gravide som ikke fikk noen strekkmerker.

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg