MINE FAVORITT PÅSKEEGG

Heii ♥

Ja, da nærmer påsken seg. For de som ikke vet det så starter påske uken mandag 29. mars til søndag 4. april, selve påskeaften er på lørdag 3. April. Hva er deres planer for påsken? Jeg selv skal være hjemme og tilbringe påsken med familien som vi alltid har gjort sammen. Se koselige filmer og spise massse godt. Familien min har aldri hatt hytte og jeg har egentlig aldri hatt noe veldig stor interesse av det heller. Fortrekker heller å reise til utlandet som vi i min familie pleide å gjøre av og til i påskene, meeen det går jo ikke nå. Har jo bodd i Frankrike de siste påskene som har vært også. Men altså det viktigste er at familien er sammen uansett hvor enn vi er 💕.

Over til påskeegg. I min familie har vi fortsatt den tradisjonen å gi hverandre påskeegg hver påskeaften. Om vi var i Norge pleide søsteren min og jeg å få de tradisjonelle påskeeggene med smågodt. Om vi var i utlandet fikk vi div påskeegg fra butikken som blant annet Kinder maxi suprise. Jeg syntes det er kjempe koselig og håper vi kan holde den tradisjonen en stund til 💕.

Har selv kjøpt kinder maxi suprise når jeg har vært i Frankrike de siste årene, elsker kinderegg😍😋. Jo mer, desto bedre😂. Jeg har sett etter den i Norge flere ganger og nå har jeg endelig funnet den på coolstuff.no så gjett om jeg skal kjøpe den i år 😍😍!! De har også mange andre påskeegg!

Under kan dere se noen andre av mine favoritt påskeegg man kan få tak i på coolstuff. Alle blir vel glad for litt påskekos/påskegodt om det så er til en venn, kjæreste, foreldre, besteforeldre, søsken eller barna.

Påskeegg-påskejakt-baileys-baileyspåskeegg-kindermaxisuprise-kinderpåskeegg-m&mpåskeegg-fabergepåskeegg-faberge-påskebomber-kakao-påskeaften-påske-isalicious-isalicious1-blog-blogg-isalicious.blogg.no-blogg.no-blog-blogging-blogger-topplisten-coolstuff-

KINDER MAXI SUPRISE XXL PÅSKEEGG (ikke meg på bildene, tatt fra coolstuff) – HER

I handlekurven allerede 😍

Påskeegg-påskejakt-baileys-baileyspåskeegg-kindermaxisuprise-kinderpåskeegg-m&mpåskeegg-fabergepåskeegg-faberge-påskebomber-kakao-påskeaften-påske-isalicious-isalicious1-blog-blogg-isalicious.blogg.no-blogg.no-blog-blogging-blogger-topplisten-coolstuff-

FABERGÉ PÅSKEEGG – HER

Må ha den her også😍. Påskeegget er fylt med 750 gram deilige kakaotrøfler og sjokoladeegg haloo😍

Påskeegg-påskejakt-baileys-baileyspåskeegg-kindermaxisuprise-kinderpåskeegg-m&mpåskeegg-fabergepåskeegg-faberge-påskebomber-kakao-påskeaften-påske-isalicious-isalicious1-blog-blogg-isalicious.blogg.no-blogg.no-blog-blogging-blogger-topplisten-coolstuff-

ROYALE PÅSKEEGG – HER

Påskeegg-påskejakt-baileys-baileyspåskeegg-kindermaxisuprise-kinderpåskeegg-m&mpåskeegg-fabergepåskeegg-faberge-påskebomber-kakao-påskeaften-påske-isalicious-isalicious1-blog-blogg-isalicious.blogg.no-blogg.no-blog-blogging-blogger-topplisten-coolstuff-

BAILEYS PÅSKEEGG – HER

Påskeegg-påskejakt-baileys-baileyspåskeegg-kindermaxisuprise-kinderpåskeegg-m&mpåskeegg-fabergepåskeegg-faberge-påskebomber-kakao-påskeaften-påske-isalicious-isalicious1-blog-blogg-isalicious.blogg.no-blogg.no-blog-blogging-blogger-topplisten-coolstuff-

PÅSKEBOMBER TIL KAKAO – HER

Påskeegg-påskejakt-baileys-baileyspåskeegg-kindermaxisuprise-kinderpåskeegg-m&mpåskeegg-fabergepåskeegg-faberge-påskebomber-kakao-påskeaften-påske-isalicious-isalicious1-blog-blogg-isalicious.blogg.no-blogg.no-blog-blogging-blogger-topplisten-coolstuff-

M&M PÅSKEEGG – HER

 

Ha en fin dag✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg