MINE STØRSTE SOMMER FAVORITTER

// Adlinks

favoritter-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-sminke-hud-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminkefavoritter-sommerfavoritter

 

Heii folkens!

Akkurat nå har LYKO opptil 25% rabatt på en god del varer! Jeg vil da i dag vise dere mine største faste favoritter og sommer favoritter som jeg selv bruker fast og kan stå for. Bare så det er sagt; hadde jeg ALDRI anbefalt noe jeg ikke kan stå for eller noe jeg ikke har prøvd selv!

Jeg skal selv kjøpe disse produktene, selv om jeg allerede har de, men alltids greit å kjøpe inn favorittene når det først er salg og ha litt ekstra på lagret. Jeg har også en rabattkode som gir 20% på Lyko, som du finner under.

RABATTKODE: Trykk HER for å få 20% rabatt 💕.

 

klairs-freshly-juiced-vitamin-drop-favoritter-favorittsminke-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hud-hudpleie-sminkefavoritter-sommerfavoritter-

KLAIRS FRESHLY JUICED VITAMIN DROP – HER

Nå; 299,25 kr

Dette serumet har jeg brukt fast nå litt over ett år og fått SÅ utrolig mange komplimenter på huden min. Merker selv at huden er jevnere og økt fasthet. Serumet inneholder vitamin C (antioksidant) som bekjemper hudaldring, jevner hudtonen, økt fasthet, reduserer fine linjer, forhindrer utseendet av pigmentering og bleker brune flekker. Dette serumet er for alle hudtyper, tilmed de mest sensitive. Jeg har ikke fått noen reaksjon av denne noen gang. Eneste jeg anbefaler om du har sensitiv hud som meg er å blande noen dråper serum med fuktighetskremen og masser inn i ansiktet. Beste serumet og anbefaler den på det sterkeste!

 


 

urban-decay-hydromaniac-favoritter-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-sminke-hud-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminkefavoritter-sommerfavoritt

URBAN DECAY HYDR0MANIAC TINTED GLOW HYDRATOR – HER

NÅ; 292 KR

Om du ser etter den perfekte foundation til sommeren så burde du prøve ut denne her. Den har en vegansk🌱 formel som føles veldig lett på huden. Den gir middels dekkevne, en super fin glød og fukter huden i 24 timer. Jeg selv brukte denne forrige sommer og var super fornøyd! Den satt godt på igjennom hele dagen selv om det var kjempe varmt, føltes veldig lett på og ga et naturlig utseende.

*Uten ingredienser og biprodukter av animalsk opprinnelse.

 


camilla-pihl-cosmetics-sunset-glow-mist-favoritter-favorittsminke-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hud-hudpleie-sminkefavoritter-sommerfavoritter-

CAMILLA PIHL SUNSET GLOW MIST – HER

NÅ; 201,75 KR

En super fin vegansk🌱 fuktighetsgivende shimmer mist som gir en flott glød til ansiktet, kroppen eller håret! Perfekt til sommeren! Denne misten inneholder vitaminer og antioksidanter som både beroliger og gir næring til huden. Den lukter forresten utrolig godt!

 


treehut-kroppsskrubb-skrubb-favoritter-favorittsminke-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hud-hudpleie-sminkefavoritter-sommerfavoritter-

TREE HUT KROPPSSKRUBB – 1. HER  // 2. HER  // 3. HER

NÅ;111,75 KR, 119,25 KR, 149,25 KR

En av mine aller største favoritter! Bruker alltid kroppsskrubbene fra Tree hut i dusjen og den gir den beste eksfolieringen. Den inneholder sukkerkorn som skrubber bort dødehudceller og etterlater huden babymyk! Alle skrubbene deres dufter også helt nydelig! De to første du ser over er det jeg har brukt fast, men nå har de fått inn så mange nye som jeg må teste ut blant annet tahitian vanilla bean 😍.


 

hairburst-scalp-stimulating-massage-brush-favoritter-favorittsminke-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hud-hudpleie-sminkefavoritter-sommerfavoritter-

MASSASJEBØRSTE – HER

NÅ; 74,25 KR

Jeg kjøpte en slik massasjebørste for 2 uker siden og den har blitt en av mine faste favoritter. Du bruker denne med din sjampo og masserer godt for en ekstra god rens. Føles også utrolig godt når man masserer hodebunnen med denne, litt ekstra luksus i hverdagen. Massasjebørsten bidrar til å øke sirkulasjonen i hodebunnen som fremmer og stimulerer sunn hodebunnspleie.

 


uniq-one-hair-treatment-coconut-favoritter-favorittsminke-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hud-hudpleie-sminkefavoritter-sommerfavoritter-

UNIQ ONE COCONUT HAIR TREATMENT – HER

NÅ; 89,25 KR

En av de beste produktene som finnes for håret som jeg alltid kommer til å bruke. Bruker alltid denne når jeg har vasket håret, kan brukes i både vått eller tørt hår. Den reparer i dybden og gir liv til håret med en gang. Vil si at denne er magi, for den er helt amazing! Den lukter helt nydelig av kokos som passer helt perfekt til sommeren.

Denne sprayen har en rekke fordeler for håret:
– Den reparerer tørt og skadet hår.
– Glans og frizz kontroll.
– Varmebeskyttende.
– Den gjør håret glatt og silkemykt.
– Den beskytter hårfargen mot UVA og UVB stråler.
– Den gjør det enklere å børste håret.
– Den løser opp floker.
– Du får en langvarig frisyre.
– Den forhindrer og reduserer flisete tupper.
– Den gir form til håret.

 


makeup-eraser-pink-favoritter-favorittsminke-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hud-hudpleie-sminkefavoritter-sommerfavoritter-

ORIGINAL MAKE UP ERASER  – HER

NÅ; 186,75 KR

Jeg stoppet å bruke sminkefjerneservietter med en gang jeg prøvde denne kluten som er gjenbrukbar for mange år siden og det har jeg spart mye penger på! For å ikke snakke om miljøet! Du påfører kun vann på kluten og den fjerner ALL sminke, også vannfast. Kluten kan du bruke 3-5 år, spørs litt på hvor mye den brukes og vaskes (tåler opptil 1000 vask). Den er spesielt god for sensitiv hud da den kun fjerner sminke skånsomt med vann. Kluten har to sider; den med kortere lo rengjør og den med lengre lo peeler skånsomt.

 


soft-cloud-mulberry-silk-pillowcase-favoritter-favorittsminke-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hud-hudpleie-sminkefavoritter-sommerfavoritter-

SOFT CLOUD MULBERRY SILK PUTETREKK  – HER

NÅ; 299,25 KR

Kjøpte en slik pute for 1 uke siden og merker allerede stor forskjell på håret mitt, og for å ikke snakke om den luksuriøse følelsen av silke. Tenkte skrive litt mer om dette senere da jeg har brukt den en stund. Silke absorberer svette, og dette vil dermed holde deg tørr og kald gjennom hele natten, noe som er ekstra deilig nå på sommeren. Silkeputetrekket er laget av mulberry silke som bidrar til at huden og håret ditt holdes hydrert.  Dette kan forhindre ansiktsrynker.

 


tangle-teezer-wet-detangler-uniq-one-hair-treatment-coconut-favoritter-favorittsminke-favorittprodukter-storefavoritter-treehut-lyko-isalicious-skjønnhet-hud-hudpleie-sminkefavoritter-sommerfavoritter

TANGLE TEEZER WET DETANGLER – HER

NÅ; 134,25 KR

Eneste børsten jeg bruker. Jeg har kjøpt så mange børster igjennom årene, men ingenting slår denne! Den løser floker i både vått og tørt hår. Den skader ikke håret da den har 325 todelte unike tenner som grer raskt og forsiktig uten å rive eller forårsake brudd. Har sett stor forskjell på håret etter jeg begynte å bruke denne for 2 år siden!

 


Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg