Monaco del 1

Heei! 

Da er det en stund siden jeg har fått blogget. Jeg som sa jeg liksom skulle blogge med en gang jeg kom meg fra Paris til Monaco så har det gått over 1 måned allerede! I’m shocked!! Tiden går så sinnsykt fort! Føler jeg har vært her 2 uker bare. Jeg har vært så lykkelig over å få se foreldrene mine igjen som jeg nevnte sist bor her i Monaco, så får ikke sett dem så ofte. Har egentlig bare brukt all tiden min på det og glemt alt annet. Så kom kjæresten min på besøk også så da ble det ekstra bra! Elsker å ha alle mine kjære og nære rundt meg. 

Det blir bare ett kort innlegg i dag for jeg skal nemlig i bursdag selskap snart så må løpe å gjøre meg klar.

Legger til noen bilder så dere kan se litt av min siste måned og hvor fint det er her. Så det ble mye mat bilder men sånn er det når man er en foodlover som meg som tar bilde av hvert eneste måltid. Kommer mer bilder senere. 

Snapchat: Isalicio91                       Instagram: Isalicious1

Ha en fin dag videre folkens!

Klem; Isalicious 

Fruktsalat og Tiramisu. Noe av det beste jeg vet! 
Verdens beste latte macchiato og tuller ikke! 
Shopping senteret her i Monaco
Hôtel Métropole 
Ett bilde fra ett event jeg var på I galleriet til kompisen til min far 
Monaco by night
Utsikt over Fontvieille 
Slottet 
Min kjære og meg <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg