Moody!

Heei!

Kjenner jeg er skikkelig lei av vinter og dårlig vær nå. Ja, jeg vet jeg egentlig ikke burde klage pga denne vinteren har faktisk vært ganske bra og det har vært fin sol de siste dagene. Men jeg bare kjenner jeg trenger sommer og sol skikkelig. Med en gang det kommer regn så blir jeg i skikkelig dårlig humør. Hjelper ikke at jeg sjekket værmeldingen heller og det står det blir dårlig vær en uke fremover.. Humøret mitt går ofte på været ute.. Altså vært skikkelig moody idag og negativ. Blir egentlig gal av meg selv men kommer meg liksom ikke unna meg selv heller, haha! Får bare lyst å legge meg ned i fosterstilling haha.. Hater slike dager og jeg vet det kunne vært verre. Men er lov å klage på sin egen blogg ikke sant? Hjelper å få det ut. Er dere flere som er slik? Blir veldig påvirket av været? Så utrolig dumt det ikke er noe kommentarfelt her enda sånn man kan kommunisere litt lettere, for er jo ikke alltid alle som gidder å ta kontakt på sosiale medier og det forstår jeg.
 

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg