Nail inspo; hvilke er finest?

Heii ♥

Vel jeg tenkte kanskje å fikse neglene mine i år i hos en profesjonell, gjort det kun en gang før faktisk. Pleier egentlig bare å fikse dem selv hjemme da jeg liker best en naturlig classy look. Bruker egentlig helst en blank neglelakk eller nude. Meeen har lyst å prøve noe nytt i år så why not?

Det jeg vet er at jeg IKKE skal ha lange negler, jeg haaater det. Sånn seriøst, klarer ikke gjøre noe med dem. Tilmed mine egne pleier jeg å klippe korte men har ganske naturlig lange negler uansett. Så tenker kanskje bare å bruke mine egne, forlenge dem kun litt med rund tipp med gel eller noe som ikke skader på neglene. 

Nedenfor har jeg funnet litt inspo som jeg tenkte å bruke. Jeg vil ha litt spesielle negler eller noe jeg ikke har sett mange har da jeg som tidligere nevnt ikke liker å ha likt som errrbody😅. Hvilke syntes du er finest? Klarer ikke å velge..

Pearly:

negler-negl-nails-nail-nailinspo-negleinspirasjon-inspirasjon-inspo-nailsinspo-nailinsporation-isalicious-isalicious.blogg.no-neglekunst-seashellnails-metallicmarble-pearlymarble-pearlynails

De to nederste på bildet over synes jeg er så fine😍😍

Metallic marble:

negler-negl-nails-nail-nailinspo-negleinspirasjon-inspirasjon-inspo-nailsinspo-nailinsporation-isalicious-isalicious.blogg.no-neglekunst-seashellnails-metallicmarble-pearlymarble-pearlynailsLiker de her over veldig godt også😍

negler-negl-nails-nail-nailinspo-negleinspirasjon-inspirasjon-inspo-nailsinspo-nailinsporation-isalicious-isalicious.blogg.no-neglekunst-seashellnails-metallicmarble-pearlymarble-pearlynails

Pearly marble:

negler-negl-nails-nail-nailinspo-negleinspirasjon-inspirasjon-inspo-nailsinspo-nailinsporation-isalicious-isalicious.blogg.no-neglekunst-seashellnails-metallicmarble-pearlymarble-pearlynails

Seashell:

negler-negl-nails-nail-nailinspo-negleinspirasjon-inspirasjon-inspo-nailsinspo-nailinsporation-isalicious-isalicious.blogg.no-neglekunst-seashellnails-metallicmarble-pearlymarble-pearlynails

(Veeeeldig usikker på de her.. Men som sagt de her skal være korte og ikke spisse noe jeg ikke liker.)

Ha en fin helg og kveld videre💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER.
Instagram: HER.

 snapcode-isalicious-isalicious.blogg.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

6 kommentarer

Siste innlegg