NEW IN & RABATTKODE TIL DERE

Hei ♥

I dag skal jeg dele en rabattkode med dere som er interessert i å kjøpe popsockets. Jeg husker før syntes jeg popsockets var så teit og skjønte ikke vitsen med det. En dag tenkte jeg at jeg hadde lyst å kjøpe en for å se hvordan de fungerte og la meg si etter har jeg ALDRI vært uten. Skjønner nesten ikke hvordan jeg klarte meg uten før..

Hvor mange har ikke irritert seg over å miste mobilen ut av hendene og kanskje i ansiktet også? De har sikkert de fleste og det slipper du med de her! Popsockets kan brukes på mange forskjellige måter. Du kan finne en personlig popsocket som passer deg og din stil. Den kan brukes til at du kan holde mobilen mye lettere og mobilen kan stå alene på bordet. Jeg tar også mye bedre/stabile bilder og selfies med popsockets.

✨Rabattkoden: ISA gir deg 40% rabatt og kan brukes på alt tilmed salg! Nettsiden finner du ved å klikke HER.✨

isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-blog-topplisten-mobilgadgets-promo-promotering-popsocket-popsockets-popsockets.no-mobildeksel-mobilsockets-isalicious.blogg.no

POPSOCKET 1 // POPSOCKET 2 // Den nederste finnes ikke lenger

isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-blog-topplisten-mobilgadgets-promo-promotering-popsocket-popsockets-popsockets.no-mobildeksel-mobilsockets-isalicious.blogg.noisalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-blog-topplisten-mobilgadgets-promo-promotering-popsocket-popsockets-popsockets.no-mobildeksel-mobilsockets-isalicious.blogg.no

Den her er min favoritt og den jeg bruker nå med ekte Swarovski krystaller, den er så sykt fin😍! Altså seee hvordan den blinger✨.  Den her er dessverre utsolgt på Norske sider lenger, men kanskje de får den inn igjen. Håper det, vil kjøpe en ekstra.

 

Her under er noen fine og wants;isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-blog-topplisten-mobilgadgets-promo-promotering-popsocket-popsockets-popsockets.no-mobildeksel-mobilsockets-isalicious.blogg

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 (jeg må ha den her) // 7 // 8 // 9

 

Ha en super kveld✨💕!!

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg