NOE AV DET BESTE JEG HAR SMAKT

blogger-blogg-blog-blogging-melkesjokolade-freiamelkesjokolade-freiamelkesjokoladebrowniefudgehavsalt-maarud-friedchicken-freidchickenmaarud-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-browniefudge

Heii ♥

Forrige helg så fikk jeg ENDELIG testet den nye sjokoladen Til Freia. Den med Brownie, fudge og havsalt. Gledet meg helt siden den kom i butikk for ikke så lenge siden. Let me tell you.. WOW, det er noe av det beste jeg seriøst har smakt👌. Altså den var både søt og salt – som passer perfekt sammen. Så var det digge, myke brownie biter inni. Hvis ikke det var for at jeg prøver å ikke spise så mye usunt hadde jeg faktisk kjøpt 2 pakker. Jeg var nære på.. Farlig godt.

Om du elsker/liker sjokolade så anbefaler jeg den her!!!! Jeg vet i hvert fall hva jeg skal kjøpe denne helgen igjen.. Forresten om man blander sjokoladen med fried chicken fra Maarud er det enda bedre 😋😍. TAKK til Andrine som oppfant denne perfekte sjokoladen og fikk meg avhengig når jeg prøver å spise mer sunt😅!

blogger-blogg-blog-blogging-melkesjokolade-freiamelkesjokolade-freiamelkesjokoladebrowniefudgehavsalt-maarud-friedchicken-freidchickenmaarud-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-browniefudge

🤤🤤

Ha en fin kveld✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg