NORD-NORGE DEL 1

Heii ❤

Håper alle har det bra og en fin sommer så langt! Da er jeg endelig tilbake i Nord-Norge hvor jeg er hver sommer, prøver i hvert fall. Vi tok toget oppover, med et lite stopp i Trondheim med endestasjon i Mosjøen,  som vi alltid gjør. Eneste som var SYKT kjipt denne gangen var at toget vi skulle ta fra Trondheim hadde sporet av så vi måtte ta buss for tog til Verdal før vi fikk tog. Var mye styr etter.. Fikk ikke plassene vi hadde kjøpt på toget, mistet bussen vi skulle ha fra Mosjøen så vi måtte vente noen timer på ny buss og da kom vi for sent til Sandnessjøen som gjorde at vi ikke fikk kjøpt fisk osv… Til slutt var vi fremme midt på natten, når vi egentlig skulle ha vært her rundt 16. Mistet en helt nydelig fin soldag på surr pga toget..

Stedet jeg er heter Seløy og er en øy som ligger i Herøy kommune på Helgeland. Her bor vi i huset der bestefar bodde fast, som nå min mor og onkel eier. Seløy er en så utrolig fin øy og jeg elsker å være her. Det er noe med øya her som bare alltid gjør meg så lykkelig, helt utrolig faktisk.. Smiler 24/7!!  Altså Østlandet kan ikke sammenlignes med å være her. Skikkelig lykkefølelse og det er så vakkert her. Så stolt jeg er halvt herfra! Får faktisk mer hjemmefølelse her hver gang jeg er her enn det jeg gjør der jeg bor, ganske rart. Eneste som er kjipt denne gangen er at været her vært så opp og ned.. Men like fint uansett.

Jeg tenkte å vise noen bilder i dag og kommer en del 2 også siden det blir nok en del bilder. Jeg kan faktisk ikke stoppe å ta bilder her, men prøver å velge de beste selv om det så å si er umulig.

Det er så sykt fint i Trondheim, dumt jeg alltid får så liten tid her..

Måtte selvfølgelig spise trøndersodd da vi var på toget, var skikkelig godt. Bare smakt sånn på boks før egentlig..

Endelig var vi fremme i Mosjøen hvor vi måtte vente rundt 3 timer på bussen fordi vi ikke fikk toget fra Trondheim som vi skulle ha fått…

Her var vi fremme i Sandnessjøen. Jeg drar alltid innom Mix her, de har den BESTE slushen. Tuller ikke engang! Aldri smakt noen slush som de har her. Jeg var så heldig å få en slush gratis faktisk😏.

Altså jeg så ikke at hun jenta her poset for meg før nå nylig når jeg gikk igjennom bildene.. Haha.. Hun poserte på 4 av bildene mine faktisk..

nordnorge-nord-norge-norgesferie-norgeferie-ferie-sommerferie-sommer-natur-båt-kunst-utsikt-fjell-syvsøstre-seløya-sjø-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-livsstilnordnorge-nord-norge-norgesferie-norgeferie-ferie-sommerferie-sommer-natur-båt-kunst-utsikt-fjell-syvsøstre-seløya-sjø-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-livsstilnordnorge-nord-norge-norgesferie-norgeferie-ferie-sommerferie-sommer-natur-båt-kunst-utsikt-fjell-syvsøstre-seløya-sjø-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-livsstilnordnorge-nord-norge-norgesferie-norgeferie-ferie-sommerferie-sommer-natur-båt-kunst-utsikt-fjell-syvsøstre-seløya-sjø-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-livsstilnordnorge-nord-norge-norgesferie-norgeferie-ferie-sommerferie-sommer-natur-båt-kunst-utsikt-fjell-syvsøstre-seløya-sjø-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-livsstilnordnorge-nord-norge-norgesferie-norgeferie-ferie-sommerferie-sommer-natur-båt-kunst-utsikt-fjell-syvsøstre-seløya-sjø-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-livsstilnordnorge-nord-norge-norgesferie-norgeferie-ferie-sommerferie-sommer-natur-båt-kunst-utsikt-fjell-syvsøstre-seløya-sjø-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-livsstil

Syv søstre 😍

Rommet mitt, som var min bestefar sitt før i tiden❤

Utsikten fra vinduet her, utrolig vakkert hver natt 😍

Dette er også rett utenfor🧡

Matbutikken her på øya er super dyr, men du finner så mye rart og kult.

Anbefaler alle som er innom her å dra på Skolo, de har utrolig god pizza og en super koselig butikk.

ANBEFALES!!

SKJORTE – HER

Dette er butikken som du finner i Skolo bygget. Kjempe koselig butikk hvor man finner så mye spesielle ting.

My family, haha 🧡

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme