Nothing can stop me

minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-samarbeid-samarbeidspartnere-facetheory-hellobody-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote-trend-nellycom-bubbleroom

Heii ♥

Tenkte siden det er en stund siden jeg har lagt ut min helg i bilder eller hva jeg driver med generelt for tiden. Vel, det er jo ikke så mye som skjer for tiden på grunn av Corona så prøver å fokusere 100% på jobb nå og hittil har jeg klart det veldig bra. Fått mange nye samarbeidspartnere og snart eget firma som jeg skal skrive om senere. Står virkelig på om dagen, selv om det til tider er hardt. Men nothing can stop me, spesielt så lenge jeg ser bra resultater. Viktig å alltid holde på motivasjonen og ikke gi opp om man kommer litt ut av det, for det gjør vi vel alle iblant. Så det å ikke bry seg om hva folk tenker eller mener så lenge man gjør det man liker💕.

minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-samarbeid-samarbeidspartnere-facetheory-hellobody-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote-trend-nellycom-bubbleroom

minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-samarbeid-samarbeidspartnere-facetheory-hellobody-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote

Så som dere ser over så har jeg vært så heldig å fått en del nye produkter og 2 nye samarbeidspartnere som jeg skal jobbe med. Er super stolt å få jobbe med dem da jeg er fan av begge merkene, alt er vegansk og cruelty-free😍.


minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-julemat-quotes-memes-focus-fokus-holdefokus-ringlight-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote-trend-nellycom-bubbleroom

Jeg legger jo ut fast quotes og memes på snapchat hver dag. I helgene pleier jeg må finne masse nye quotes, inspo og memes som jeg liker slik at jeg har til hele uken. Hvis du vil følge meg på snapchat er link HER og legger til snapcode nederst i innlegget.


minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-julemat-quotes-memes-focus-fokus-holdefokus-ringlight-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote-trend-nellycom-bubbleroom

Skulle egentlig prøve å ta en liten pause fra shoppingen meeen du vet 🤦‍♀️🤷‍♀️.. Klarte ikke holde meg unna så ble ett par nye ting fra Bubbleroom, men var salg da så det gjør det vel litt bedre?😇


minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-julemat-quotes-memes-focus-fokus-holdefokus-ringlight-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote-trend-nellycom-bubbleroom

Måtte kjøpe denne skjorten IGJEN fra Nelly da min ble ødelagt! Jeg ble så sykt glad i den og brukte den til så mye så bare måtte ha den igjen.. Dere vet jo hvordan det er når man finner ett sånn favoritt klesplagg..


minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-julemat-quotes-memes-focus-fokus-holdefokus-ringlight-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote-trend-nellycom-bubbleroom

Har også klart å endelig fått ryddet litt opp i parfymene mine.. Tror jeg klarte å hive kanskje 10-15 stk.. Jeg har altfor mange og ja er addicted til parfymer. Er det noe jeg alltid ønsker og folk aldri kan faile med å gi meg så er det en ny parfyme selv om jeg sikkert har 100 stk.. Altså hver jul, bursdag eller lignene får jeg parfyme. Alle som kjenner meg vet😂🤷‍♀️..


minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-julemat-quotes-memes-focus-fokus-holdefokus-ringlight-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote-trend-nellycom-bubbleroom

Denne helgen har egentlig bare vært jobb, fått tatt masse nye bilder av både innkjøp, outfits og produkter.


minhelg-helg-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-parfymer-pinnekjøtt-mat-middag-julemat-quotes-memes-focus-fokus-holdefokus-ringlight-jobb-cafe-kaffe-newin-innkjøp-klær-mote-trend-nellycom-bubbleroom

I går spiste vi pinnekjøtt. Altsååå😍🤤 pinnekjøtt og kålrabistappe er noe av det beste jeg vet! Det er så godt det, ikke sant?!


Håper du har hatt en fin helg og ha en fin kveld videre 💕

Add meg snapchat om du vil følge meg videre ved å trykke: HER.

snapcode-isalicio91-isalicious-isalicious1

6 kommentarer

Siste innlegg