Føler meg så heldig

phone-mobile-mobilphone-mobil-telefon-10t-mixiaomi-mi-xiaomi-nymobil-newin-new-mi10tpro-5g-10tpro-anbefaling-gadgets-nytelefon-isalicious-isalicious.blogg_.no-blogger-blogg

Heei♥
Okk jeg skrev jo om at jeg hadde blitt frastjålet mobilen min for ett par innlegg tilbake, kommer fortsatt ikke over det.. Elsket den mobilen MEN nå har jeg vært så heldig å få en ny mobil av min kjære som er enda bedre nemlig Mi 10T PRO😍!! SÅ ENDELIG kan jeg ta bra bilder igjen!!

Var så søtt, vi var på ett senter i Frankrike så sa han at han skulle innom en butikk og at jeg skulle bestille mat og vente på han. Plutselig kommer han smilende med en pose og gir meg den. Jeg kunne ikke tenkt det var en mobil engang og en så bra🤩. Føler meg så heldig og takknemlig!

Er så sykt glad, trengte en bra mobil pga bilder. Tar jo bilder så å si hele tiden og den gamle mobilen jeg måtte bruke var smerte for å si det sånn. Jeg var så trist pga den andre mobilen jeg mistet men jeg skulle kjøpe en ny, men pengebruk og visste ikke hvem jeg skulle ha kjøpt. Bruker så laaang tid på å bestemme meg, altså snakker måneder.. Men da slapp jeg det!

Vet ikke om mange har hørt om det merket her i Norge da det er ganske nytt? De begynner å bli store i Frankrike i hvert fall og gjør det veldig bra, vet de har en butikk nå i Oslo også. Men i hvert fall den mobilen her er rå bra!  Bildene man får er sååå bra, den kan filme med 8k og har 5g. Så er den også veldig fin😍. Jeg har faktisk opplevd jeg ikke får lastet opp bildene med den mobilen her fordi det er så bra kvalitet, aldri skjedd før med andre mobiler. 

phone-mobile-mobilphone-mobil-telefon-10t-mixiaomi-mi-xiaomi-nymobil-newin-new-mi10tpro-5g-10tpro-anbefaling-gadgets-nytelefon-2-isalicious-isalicious.blogg_.no-blogger-blogg

Ha en fin kveld videre 💕

Add meg snapchat om du vil følge meg videre ved å trykke: HER.

snapcode-isalicio91-isalicious-isalicious1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg