Nye innkjøp

Hei hei 🙂

Tenkte bare å legge ut ett par nye innkjøp fra jeg var i Oslo for 2 dager siden. Skal se en film med familien nå og kose meg! Det håper jeg dere gjør også.

Ha en super helg folkens !

Min favoritt body mist som jeg har brukt i flere år. Jeg bruker Coconut passion fra Victoria Secret. Vanilla lace lukter også utrolig godt!

Så kjøpte jeg inn fix+ spray fra Mac med coconut lukt. Bruker alltid denne og funker sykt bra!

Kjøpte Pistache krem fra 1830 Olivenlunden. Altså er noe av det beste jeg har smakt, fikk prøve i butikken og ble helt solgt! Den skulle vare i en måned men tok under 1 uke for å si det sånn, haha! Fikk også med en basilikum olje prøve. Første gang jeg har vært i denne butikken og jeg skal tilbake!

Så det siste jeg kjøpte var en Aloe Vera gel fra Life. Bruker den i fjeset nesten hver dag og funker spesielt om man har litt irritert hud. Man kan også bruke den etter man har shavet eller om man er solbrent. Den funker helt utrolig bra og man ser resultater fort fort.
 

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

Klem; Isalicious

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg