NYTT INN: HUNKEMÖLLER

//Reklame for Hunkemöller

 hunkemoller-hunkemøller-truser-undertøy-sexyundertøy-bomullundertøy-bomulltruser-bomull-truser-truse-flottundertøy-fintundertøy-anbefalerundertøy-isalicious-isalicious1

Hei♥

Jeg har vært så heldig å få et lite samarbeid med en av mine favoritt undertøy merker, nemlig Hunkemöller. Altså jeg har vært fan av undertøyet deres siden mitt første kjøp for kanskje 3 år siden.

De har så mye forskjellig undertøy, man finner faktisk alt.. Jeg liker mest av alt den gode kvaliteten og passformen. Alle trusene jeg har fra Hunkemöller hittil er så komfortable, stretchy og ikke minst super fine! Du finner alle farger og fasonger. Det jeg også liker er at de har så mange variasjoner av brasilianske truser som er min favoritt og som jeg blogger om i dag.

hunkemoller-hunkemøller-truser-undertøy-sexyundertøy-bomullundertøy-bomulltruser-bomull-truser-truse-flottundertøy-fintundertøy-anbefalerundertøy-isalicious-isalicious1-

Jeg selv foretrekker brasilianske truser som er truser som dekker halvparten bak. Liker de mest fordi jeg syntes de er kjempe komfortable og fine å ha på. Det er ikke alle undertøy butikker man finner så mye variasjoner som på Hunkemöller faktisk. Jeg vil også anbefale bomull trusene deres som er super myke.

Om du ikke har prøvd undertøyet til Hunkemöller før så lover jeg at det er verdt å sjekke det ut. De har masse annet også som badekåper, badetøy, shapewear, sportstøy, pyjamas, sokker, loungewear og mer.

De har forresten alltid tilbudet; 7 truser for 399 kr.

Her kan du se alle truser.

hunkemoller-hunkemøller-truser-undertøy-sexyundertøy-bomullundertøy-bomulltruser-bomull-truser-truse-flottundertøy-fintundertøy-anbefalerundertøy-isalicious-isalicious1-

Du finner denne trusen her

Denne mesh v-formende brasilianske trusen er kjempe stretchy, god på og super fin! Den finnes i så mange forskjellige farger og koster 99 kr.

 

hunkemoller-hunkemøller-truser-undertøy-sexyundertøy-bomullundertøy-bomulltruser-bomull-truser-truse-flottundertøy-fintundertøy-anbefalerundertøy-isalicious-isalicious1-

Du finner denne trusen her

Denne super søte brasilianske trusen med blonder er laget av bomull og er kjempe god på. Den finnes i flere farger og koster 99 kr.

 

hunkemoller-hunkemøller-truser-undertøy-sexyundertøy-bomullundertøy-bomulltruser-bomull-truser-truse-flottundertøy-fintundertøy-anbefalerundertøy-isalicious-isalicious1-

Du finner denne trusen her

Denne flotte blå brasilianske blonde trusen har en høy skjæring, finnes i flere farger og koster 99 kr.

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg