Orker ikke mer

Ok sånn seriøøst jeg er så lei! Jeg vet ikke hva greia er.. Jeg orker ikke mer av det her.. Jeg har jo vært “syk” nå i nesten 2 uker, hadde en skikkelig intens halsbetennelse, ALDRI hatt det så heftig før. Hatt det mange ganger men aldri sånn, altså smerten var ubeskrivelig og den varte kanskje 4 dager. Så nå over en uke senere er jeg fortsatt like hoven, det går liksom ikke bort?? Klarer såvidt prate.. Skjønner ikke. Har noen tips mot hoven hals??

Nå i dag begynte jeg føle meg enda mer dårlig igjen.. Tror jeg har kommet inn i en sånn ond sirkel☹️. Er så sykt slitsomt!  Har ikke ork til noe, tenkte egentlig bare blogge så slappe av litt og legge meg. Så får jeg håpe på en bedre dag i morgen.

Fått noen spørsmål angående joggedressen min tidligere og den er fra Match. Du kan finne bukse HER og jakken HER. Den er så deilig på og kjempe fin! Elsker at den er velur, silke detaljene og gull detaljer😍.

Sitter å trøste spiser min favoritt is. Finnes ingen bedre😋😋. 

Forresten se på de her! Søster lagde cookies i går og woow! Altså de var så gode og myke inni. Måtte bare ta det med haha! Frister huh?

– Hva gjør du i dag?

Ha en fin natt 💕

5 kommentarer
    1. Så kjedelig 🙁 God bedring <3 Jeg har dessverre ikke noen gode tips annet enn å slappe av, drikke noe varmt og ta tiden til hjelp. Håper du kommer deg fort 🙂 Kjempe søt joggedress <3 Ha en god natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg