Outfit + ny frisyre

Hei 🙂

Jeg har ganske mye å drive med i dag så tenkte bare legge til ett fort outfit bilde. Det er ikke fra i dag, men ifra jeg var i Monaco forrige uke. Hadde akkurat vært hos frisøren btw så følte meg litt ekstra fin. Går alltid til samme frisør i Monaco, eneste stedet jeg pleier å klippe meg (farger aldri håret for de som lurer på det). De tar aldri feil og vet virkelig hva de gjør. Hva syntes dere om min frisyre? Jeg ble super fornøyd!

Ha en fin dag videre folkens! 

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicous1

Topp: Nelly

Bukse: Dr. denim

Veske: Zara

Ankelsmykke: Bijou Brigitte

Sko: Skopunkten (ikke helt sikker)

Ring: Dyrberg/Kern

Klokke: Michael Kors
 

Klem; Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg