Outfit 20.06.2019

Hei hei 🙂 

Tenkte bare å legge ut outfit bilde i dag egentlig. Men kan jo si litt om dagen min. Vel.. Kan vel starte med å si jeg ikke klarte å sove i natt pga det var for varmt. Ja, selvfølgelig lukket jeg opp vinduet men funket dårlig. Jeg tror jeg sov sånn 2 timer max i natt og var egentlig det samme dagen før. Hate it! 

Nok om det.. Så dro jeg tidlig innom legen for en rutine sjekk, var på ett møte så café med min mor og typen. Det var vel egentlig det. Ikke så mye å fortelle om, haha! Men hadde en super dag ihvertfall med tanke på hvor lite jeg har sovet. Tenker å komme meg i seng ganske snart, kjenner øynene lukker seg selv. Må opp tidlig i morgen også, tenkte meg ned til sentrum en tur. 

Håper alle får en fin natt 🙂 

          Outfit:

 

Kontakt:

  • Snapchat: Isalicio91
  • Instagram: Isalicious1
  • Facebook: Isalicious1

 

Klem; Isalicious 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg