Outfits

Hei 🙂

Fikk noen koselige tilbakemeldinger på mine siste 2 outfit og spørsmål om hvor klærne er ifra så lagt ut begge bildene under med info hvor alt er ifra. Jeg vet ikke om alt finnes i butikkene lenger og pris men det kan man fort finne ut av. 

Så hyggelig hver gang jeg får tilbakemeldinger, blir så glad! Om det er noe mer noen lurer på eller vil kontakte meg så er alltid kontakt info helt nederst i innlegget.

Håper dere får en fantastisk kveld videre og en super helg <3

Outfit 1:
Printed tee: Zara
Biker shorts: Lindex (Er egentlig en hel leggings men jeg har klipt av bena)
Jakke: H&M
Veske: Micheal Kors
Klokke: Dolce & Gabbana
Sko: Husker ikke fra hvor men kjøpte de i en by i Italia som heter Ventimiglia

Outfit 2:
Kjole: Bikbok
Jakke: J&Q (arvet av bestemor. Gammel merke, tror ikke det finnes lenger)
Sko: Skopunkten
Veske: Micheal Kors
 

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

Klem; Isalicious 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg