PÅFYLL AV FAVORITT PRODUKTER

//Affiliatelinker

australianbodycare-bodyscrub-bodylotion-heelrepair-lemonmyrtle-isalicious1-isalicious-anbefaler-kroppspleie-hudpleie-mykeføtter-tetreolje-teatreeoil-anbefales-skjønnhet-påfyll-innkjøp-vegansk

HEEL REPAIR – HER

Her om dagen fikk jeg en pakken i posten med varene mine fra Australian Bodycare. Noen av mine favoritt produkter var tomme så trengte påfyll. Jeg er en stor fan av Australian Bodycare sine produkter, av og til får jeg produkter i samarbeid, men denne gangen har jeg bestilt de selv. Blitt avhengig. Produktene deres er 100% naturlig, inneholder Australsk te tre olje, rimelige og tørker ikke ut huden. Produktene gir meg masse fukt og en fresh følelse. Må også nevne at Australian Bodycare har en 100 % fornøydgaranti. Jeg bestiller alltid de 3 produktene som dere kan se her, bare denne gangen så bestilte jeg med en annen duft som er sitron og myrt. Jeg har prøvd de allerede og de lukter super fresht.

Denne hæl kremen som dere ser over på bildet er super god! Jeg har brukt den nå i over ett år. Jeg har slitt mye med tørre hæler/føtter etter jeg fødte datteren min og den kremen her har hjulpet meg noe så sykt. Jeg bruker den på hele foten, ikke bare hælene etter hver dusj og tar på noen gode tykke sokker for å holde på fuktigheten og etterpå blir føttene baby myke. Anbefaler denne kremen sterkt for deg som sliter med tørre/sprukne hæler.

australianbodycare-bodyscrub-bodylotion-heelrepair-lemonmyrtle-isalicious1-isalicious-anbefaler-kroppspleie-hudpleie-mykeføtter-tetreolje-teatreeoil-anbefales-skjønnhet-påfyll-innkjøp-vegansk

BODYLOTION – HER

En kjempe god bodylotion som gir masse fukt. Det jeg liker veldig godt med denne kremen er at den trekker inn super fort og lukter fantastisk. Noe annet som også er kjempe bra er at det er så mye produkt for en kjempe bra pris (179 kr).


australianbodycare-bodyscrub-bodylotion-heelrepair-lemonmyrtle-isalicious1-isalicious-anbefaler-kroppspleie-hudpleie-mykeføtter-tetreolje-teatreeoil-anbefales-skjønnhet-påfyll-innkjøp-vegansk

BODYSCRUB – HER

En av mine favoritt skrubber. Denne skrubben tar skikkelig samtidig som den er skånsom, føler meg både super ren og fresh etter bruk av denne. For å ikke snakke om hvor myk huden blir. Etter denne skrubben bruker jeg alltid deres bodylotion som jeg skrev om over.


australianbodycare-bodyscrub-bodylotion-heelrepair-lemonmyrtle-isalicious1-isalicious-anbefaler-kroppspleie-hudpleie-mykeføtter-tetreolje-teatreeoil-anbefales-skjønnhet-påfyll-innkjøp-vegansk

Man får alltid med et par prøver slik at man kan finne andre favoritter.

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg