PÅFYLL AV FAVORITT PRODUKTER

//Affiliatelinker

laneige-nyx-urbandecay-lancome-lauramercier-weleda-makeuperaser-favoritter-settinspray-isalicious-isalicious1-settingpowder-blivakker-sminkefavoritter-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminke-skjønnhet

Hei folkens!

Da har jeg bestilt hjem påfyll av mine favoritt produkter og litt nye produkter jeg har lyst å teste. Har denne gangen bestilt fra en av mine favoritt sminke butikker som er Blivakker. Her finner du det meste og mange av mine favoritter kan kjøpes der. Tenkte å vise dere alt jeg bestilte av mine favoritter og news.

laneige-nyx-urbandecay-lancome-lauramercier-weleda-makeuperaser-favoritter-settinspray-isalicious-isalicious1-settingpowder-blivakker-sminkefavoritter-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminke-skjønnhet

LAURA MERCIER SETTING PUDDER – HER

Verdens beste setting pudder fra Laura Mercier. Jeg fikk denne i gave for første gang for en liten stund siden og etter har jeg brukt den fast. Hadde jo selvfølgelig hørt mye om pudderet, som de fleste sikkert har, men trodde ikke det var såå bra! Den legger seg som silke på huden og minimerer alle porer. Sminken sitter også mye lenger med dette pudderet. En av mine store favoritter✨.

 

 

 

 

laneige-nyx-urbandecay-lancome-lauramercier-weleda-makeuperaser-favoritter-settinspray-isalicious-isalicious1-settingpowder-blivakker-sminkefavoritter-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminke-skjønnhet

MAKEUP ERASER – HER

Bruker alltid makeup eraser til å ta av sminken min, den er ren magi. Makeup eraser fjerner ALL (tilmed vannfast) sminke ved kun bruk av vann, noe ikke vanlige sminkeservietter gjør som tilmed inneholder sminke fjerner. Man sparer mye penger på å kjøpe den da den varer i 3-6 år og er lik 3600 sminkeservietter. Den er også bra for miljøet.

Fordeler:

  • Gjenbrukbar
  • Varer 3-6 år
  • En makeup eraser = 3600 sminkeservietter
  • God for sensitiv hud
  • Sparer penger
  • Bra for miljøet
  • Antibakteriell

 

laneige-nyx-urbandecay-lancome-lauramercier-weleda-makeuperaser-favoritter-settinspray-isalicious-isalicious1-settingpowder-blivakker-sminkefavoritter-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminke-skjønnhet-sleepingmask

LANEIGE LIP SLEEPING MASK – HER

Vil du ha super myke lepper? Da burde du prøve denne veganske leppemasken. Jeg regner med kanskje de fleste har hørt om denne. Jeg begynte å bruke den med en gang den kom på Sephora da jeg bodde i Frankrike og bruker den hver kveld fortsatt. Den gir masse fukt, plumper leppene, beroliger og gjør de super myke over natten. Den inneholder ekstrakter fra bringebær, jordbær, tranebær og blåbær som er beriket med C-vitaminer og antioksidanter. Jeg sliter med tørre lepper og var avhengig av leppepomade helt til jeg kom over denne. Nå bruker jeg kun denne leppemasken da jeg legger meg og trenger ikke bruke noe leppepomade utover dagen. Den har hjulpet meg så sykt.

 

 

laneige-nyx-urbandecay-lancome-lauramercier-weleda-makeuperaser-favoritter-settinspray-isalicious-isalicious1-settingpowder-blivakker-sminkefavoritter-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminke-skjønnhet

URBAN DECAY SETTING SPRAY – HER

Super vegansk makeup setting spray som får sminken til å holde seg hele opp til 16 timer. Den får også sminken til å se super fresh ut. En av mine must haves!

 

 

 

 

laneige-nyx-urbandecay-lancome-lauramercier-weleda-makeuperaser-favoritter-settinspray-isalicious-isalicious1-settingpowder-blivakker-sminkefavoritter-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminke-skjønnhet

WELEDA SKIN FOOD – HER

Akkurat nå er huden min ganske tørr og da må jeg bruke Weleda sin skin food. Denne naturlige kremen inneholder økologiske planteekstrakter av stemorsblomst, kamille og ringblomst. Kremen er god til bruk på lepper, neglebånd, hender, føtter, albuer og som nattkrem når huden trenger ekstra pleie. Påfør flere ganger om dagen på tørre områder for fortest resultat. Når jeg bruker skin food igjennom kun en dag og på natten så er huden min helt fin igjen dagen etter.

 

 

Produkter jeg ikke har prøvd før, men skal teste:

laneige-nyx-urbandecay-lancome-lauramercier-weleda-makeuperaser-favoritter-settinspray-isalicious-isalicious1-settingpowder-blivakker-sminkefavoritter-hudpleie-hudpleiefavoritter-sminke-skjønnhet

1. NYX PLUMP FINISH SETTING SPRAY – HER

Jeg er veldig glad i Nyx sminke og liker å teste deres nye produkter. Jeg har alltid likt deres tidligere setting sprayer så gleder meg til å teste denne. Denne sprayen skal gi fyldigere eller plumpet hud, få huden til å se sunn ut og sminken skal vare utover hele dagen.

 

2. ESSIE EVERYTHING’S ROSY – HER

Super fin neglelakk som passer perfekt nå som sommeren begynner å nærme seg.

 

3. NYX MATTE LIPSTICK BRUNCH ME – HER

Som sagt over er jeg veldig glad i Nyx sine produkter og spesielt deres matte leppeprodukter da de varer ut hele dagen/kvelden uten jeg trenger å gjøre en touch up. Syntes denne fargen her er superfin!

 

4. LANCOME CILS BOOSTER XL – HER

Jeg har hørt veldig mye bra om denne og vil endelig teste den. Liker godt primere som både pleier og inneholder fibere som gjør vippene tykkere, og lengre når jeg skal noe spesielt uten å måtte trenge å bruke falske vipper.

 

5. LANEIGE WATER SLEEPING MASK – HER

Jeg skrev om Laneige sin lip sleeping mask over som jeg er super fan av så derfor tenkte jeg at jeg har veldig lyst å teste deres hudmaske; water sleeping mask som jeg har hørt så mye bra om. Denne veganske gele sovemasken skal gi masse fuktighet og berolige huden. Den inneholder blant annet roser og sandeltre. Jeg elsker produkter som inneholder rose og masker som gir masse fukt så gleder meg til å prøve denne!

 

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg