PÅFYLL AV MINE STØRSTE FAVORITTER

//ADLINKS

blivakker-realtechniques-sminkesvam-bestesminkesvamp-miracle-sponge-lauramercier-laura-mercier-loosesettingpowder-translucent-settingpudder-isalicious-sminke-newnin-innkjøp-skjønnhet-sminetips-favoritter

I dag fikk jeg pakken min fra Blivakker med påfyll av to av mine favoritter som jeg gjerne vil anbefale til dere. Dette er to produkter jeg har brukt fast i over lenge tid og virkelig kan stå for. Jeg har også en rabattkode: 10CHVURF22 som gir 10% rabatt på Blivakker.no 💕

blivakker-realtechniques-sminkesvam-bestesminkesvamp-miracle-sponge-lauramercier-laura-mercier-loosesettingpowder-translucent-settingpudder-isalicious-sminke-newnin-innkjøp-skjønnhet-sminetips-favoritter

LAURA MERCIER LOOSE SETTING POWDER – HER

Laura Mercier er mitt absolutte favoritt setting pudder, ingen er bedre etter min mening. Jeg fikk en liten versjon i gave for en stund siden og jeg falt helt for den. Sminken ser så bra ut med og varer lenger. Dette pudderet er laget av fransk kasjmir pudder. Pudderet er ultra lett som gjør at det ikke føles tungt på huden. Man får ikke den stramme pudder følelsen i det hele tatt som man kan få med andre merker. Denne i fargen translucent passer alle hudtoner, fri for olje og gir en silkemykt finish. Jeg syntes resultatet blir finest om man påfører med en puff og børster av overflødig pudder med en sminke kost etter.


blivakker-realtechniques-sminkesvam-bestesminkesvamp-miracle-sponge-lauramercier-laura-mercier-loosesettingpowder-translucent-settingpudder-isalicious-sminke-newnin-innkjøp-skjønnhet-sminetips-favoritter

REAL TECHNIQUES MIRACLE SPONGE – HER

Miracle Complexion Sponge har jeg brukt fast i flere år og er kjempe fornøyd. Jeg brukte Beautyblender sin før som er den originale sminke svampen, men syntes den kostet litt mye i lengden så prøvde ut litt andre og da jeg prøvde Real Techniques sin trengte jeg ikke lete mer. Den fra Beautyblender koster nesten 200 kr og 2 stk fra Real Techniques koster kun 118 kr. Miracle sponge gjør det lett å påføre sminken, det blir helt jevnt og en fin finish. Den kan brukes fuktig for glød og tørr for en mer full dekning- matt look. Jeg selv fukter den alltid. Svampene inneholder ikke lateks og burde byttes ut etter maks 3 måneder.

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

Annonse

2 kommentarer
    1. Har så lyst å prøve det pudderet der er den verdt det virkelig? Er det noen andre du anbefaler som er like bra men biligere?
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg