Pakke fra Blivakker + RABATTKODE

Reklame | Blivakker

Nyx Born to glow foundation, 119 kr//Nyx Setting powder, 135 kr//Nyx Born to glow Liquid Illuminator, 69 kr//Nyx High glass face primer, 151 kr


Da har jeg endelig pakket opp pakken min ifra Blivakker.no og fått sett på produktene. I loove it 😍😍. Jeg elsker seriøst Nyx sine produkter og prisen er ett sort pluss! Altså jeg har hatt lyst til å prøve den foundation her siden den kom ut og alle born to glow produktene egentlig. Så dette var jo en god start, håper bare foundation fargen passer meg 🤞. Gleder meg til å teste alle produktene og glow up,haha! Setting pudderet forresten er jeg også spent på, bruker fast nyx sin HD finishing powder i fargen banana (HER) som jeg er utrolig fornøyd med og brukt fast i ca 2 år. Men greit å prøve noe nytt eller hur? 

Det er forresten salg på Blivakker akkurat nå, de ferier 1 200 000 kunder og har 20% på nesten HELE butikken!
Ved bruk av min kode; BVISA17 får du ekstra 10% av ditt kjøp tilmed salgsvarer 😍🥰

Ha en fin kveld videre og god natt folkens 💕

 

Blopp.no

2 kommentarer
      1. Hei:)
        Ønsket det selv lenge! Skal teste de, ta bilder og legge ut så får vi se hvor bra produktene er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg