PÅSKE MATHANDEL

mathandel-mat-handel-middag-innkjøp-matinnkjøp-matkjøp-handle-shopping-kjøp-godteri-påske-godpåske-goddis-helg-matinspo-matforslag-kiwi-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg-blogger-blogg-blog-blogging-matbutikk-

Heii folkens! 

I dag skal jeg vise dere min påske mathandel. Jeg ville bare raskt først ønske dere en super påske og en flott helg! Jeg håper virkelig dere har/får en flott påske med kjære og nære 🤗🐣🐥💕.

mathandel-mat-handel-middag-innkjøp-matinnkjøp-matkjøp-handle-shopping-kjøp-godteri-påske-godpåske-goddis-helg-matinspo-matforslag-kiwi-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg-blogger-blogg-blog-blogging-matbutikk-

Er det noe jeg alltid liker å lage så er det wok, kjempe godt og det går fort å lage om man har dårlig tid eller lite ork. Tenkte kanskje å prøve meg på pad thai denne gangen, en av mine favoritter. Den wok mixen her smaker faktisk kjempe godt, prøvd andre men de liker jeg ikke noe særlig. Noen smaker faktisk ikke ekte grønnsaker engang, anbefaler den her om du vil ha ett raskt alternativ. 

Den creamy coconut woken her har jeg hørt sååå mye om og hvor digg den er så da måtte jeg kjøpe den. ELSKER COCONUT😍. Gleder meg til å teste den! Tenker å prøve å lage den med ris da det står den passer med både ris og nudler.

mathandel-mat-handel-middag-innkjøp-matinnkjøp-matkjøp-handle-shopping-kjøp-godteri-påske-godpåske-goddis-helg-matinspo-matforslag-kiwi-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg-blogger-blogg-blog-blogging-matbutikk-

Middag nr 2 som er ostepanetter med soyafløtesaus med sopp, ovnsstekte poteter, asparges og div grønnsaker. Pleier å lage hvitløksbrød ved siden av også. I loooove, noe av det beste jeg vet faktisk 😍🤤. Kjenner jeg blir sulten av å skrive dette innlegget, haha 🤷‍♀️😅…

mathandel-mat-handel-middag-innkjøp-matinnkjøp-matkjøp-handle-shopping-kjøp-godteri-påske-godpåske-goddis-helg-matinspo-matforslag-kiwi-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg-blogger-blogg-blog-blogging-matbutikk-

Kjøpte denne gangen en pakke tortelloni med spinat og ricotta så en annen pakke med fem oster. Tenkte å blande dem, pleier alltid å kjøpe den med spinat og ricotta. Greit å variere litt og prøve noe nytt. Pleier å lage det med basilikum tomat saus med løk og hvitløksbrød.

mathandel-mat-handel-middag-innkjøp-matinnkjøp-matkjøp-handle-shopping-kjøp-godteri-påske-godpåske-goddis-helg-matinspo-matforslag-kiwi-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg-blogger-blogg-blog-blogging-matbutikk-

Litt forskjellig påfyll av matvarer. Alltid greit å ha pasta og pizza hjemme. Fort og enkelt om man har dager man ikke har så godt tid. 

mathandel-mat-handel-middag-innkjøp-matinnkjøp-matkjøp-handle-shopping-kjøp-godteri-påske-godpåske-goddis-helg-matinspo-matforslag-kiwi-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg-blogger-blogg-blog-blogging-matbutikk-

Påfyll av kaffe, melk og smør. Resten er litt helge-påske kos😍. Blitt helt avhengig av de ravioli nøttene her i det siste, taste soo good😋.

Igjen ha en flott helg og super påske 🌞💕✨🤗🐣🐥
Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg