PCen som skal slå ut Mac

Okaay jeg er så glaad jeg ikke kan forklare det nå!! Sånn seriøst jeg har ventet på dette momentet lenge! Har søkt og lett etter den perfekte laptop i flere uker nå! Var på Power å hentet den istad og endelig er den HER hjemme med meg. Kjøpte Huawei Matebook D 14. Den er den største konkurrenten til Mac nå og det sies at den er på god vei til å slå ut Mac allerede. Så er sykt fornøyd med den her, den er så fin, designet, lys i tastaturet, kvaliteten, sterk prosessor, grafikk og den går fort fort fort! 😍😍

Jeg søkte på alle mulige sider for å finne den perfekte pc, tror jeg aldri har vært så perfeksjonist med noe før. Kunne ikke noe særlig om laptoper men ganske sikker på at jeg har blitt pro etter de siste ukene – no joking. Men da vet jeg ihvertfall at jeg endte opp med den beste av av de beste. PCen jeg hadde var så treg at jeg orket faktisk ikke bruke den lenger, så vært uten pc i ett par dager.. Altså gikk bokstavelig talt ikke å bruke den, ble gal. Da kan jeg endelig begynne å blogge igjen og surfe normalt..

So say hallo to my new baby 😍.

Ha en fin kveld videre 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg