ANBEFALING AV SMINKE & HUDPLEIE PRODUKTER

//ADLINKS

produktanmeldelse-produkterbruktopp-anbefalerprodukter-anbefaler-allnighter-sensai-garnier-frankbody-nyxcosmetics-sensaiflawlessfoundation-sminke-hudpleie-skjønnhet-isalicious-isalicious1-lyko-rabattkode

Hei folkens 🖤

Det er en stund siden jeg har skrevet om produkter jeg har brukt opp/anbefalinger så jeg tenkte i dag å skrive litt om det. Jeg har jo et par produkter jeg har brukt opp og samtidig vil anbefale da jeg likte – ALT. De fleste produktene får du kjøpt på Lyko som akkurat nå har stort salg siden det er Singles days med masse gode rabatter! Akkurat nå får du Urban Decay sin all nighter setting spray til KUN 159 KR og den koster vanligvis 310 kr!! Jeg kjøpte jo så klart den når det er et så godt tilbud, ikke ofte man får den til en så god pris!

Håper du får en fin dag videre💕

produktanmeldelse-produkterbruktopp-anbefalerprodukter-anbefaler-allnighter-sensai-garnier-frankbody-nyxcosmetics-sensaiflawlessfoundation-sminke-hudpleie-skjønnhet-isalicious-isalicious1-lyko-rabattkode-

SENSAI FLAWLESS SATIN FOUNDATION – HER

Det her er min største favoritt, finnes ingen bedre foundation hittil. Jeg har fått så mange komplimenter når jeg har på denne. Jeg har brukt denne fast i hvert fall over 3 år nå og jeg er super fornøyd. Jeg har testet så mange fra alle slags mulige merker, men ingen gir like mye som denne. Det jeg liker mest med denne er at den ikke tørker ut huden, tvert i mot den holder huden fuktig hele dagen da den inneholder fuktighetsgivende formal. Den er super lett så den gir en sminkefri følelse. Du kan også lett bygge den opp. Den legger seg så fint og naturlig som silke på huden og gir et super fint glød. Jeg føler den gir så å si en perfekt hud og sitter godt dagen lang. Den inneholder også SPF25.

KJØPE IGJEN? HELT KLART JAA!


produktanmeldelse-produkterbruktopp-anbefalerprodukter-anbefaler-allnighter-sensai-garnier-frankbody-nyxcosmetics-sensaiflawlessfoundation-sminke-hudpleie-skjønnhet-isalicious-isalicious1-lyko-rabattkode-

URBAN DECAY ALL NIGHTER – HER

‼Du kan få den her til hele 48% i dag, kun 159 KR!!! (Ordinær pris; 310 kr)!!

Da er jeg tom for min favoritt setting spray og har så klart allerede kjøpt inn en ny. Dette er vel den setting sprayen jeg syntes så absolutt får sminken til å se finest ut og får det til å holde hele dagen både i varm eller kald temperatur.

KJØPE IGJEN? ALLEREDE GJORT


produktanmeldelse-produkterbruktopp-anbefalerprodukter-anbefaler-allnighter-sensai-garnier-frankbody-nyxcosmetics-sensaiflawlessfoundation-sminke-hudpleie-skjønnhet-isalicious-isalicious1-lyko-rabattkode-

FRANK BODY IN YOUR DREAMS SLEEP – HER

Jeg fikk faktisk denne i gave av Frank Body for en liten stund siden. Jeg ble SUPER GLAD da jeg elsker produktene deres. Kjøpte skrubbene til Frank Body fast på Sephora hver gang jeg var i utlandet før, så glad de har fått de inn i Norge for en stund siden. Jeg hadde aldri prøvd denne skrubben da den er ny, men pleid å kjøpe den med kokos og kaffe før. Denne skrubben er en 2-i-1 produkt; både kroppsskrubb og badesalt. Blandingen inneholder epsomsalt, lavendelolje og kamille som virker som en skrubb da du masserer den inn på våt hud og dufter av avslappende aromaer når den løses opp i vannet. Denne blandingen skal hjelpe deg å slappe av og roe ned før du legger deg, noe jeg syntes den absolutt gjorde. Jeg fikk også super myk og flott hud

KJØPE IGJEN? JA


 

produktanmeldelse-produkterbruktopp-anbefalerprodukter-anbefaler-allnighter-sensai-garnier-frankbody-nyxcosmetics-sensaiflawlessfoundation-sminke-hudpleie-skjønnhet-isalicious-isalicious1-lyko-rabattkode-

NYX COSMETICS THE MARSHMELLOW PRIMER – HER

Syntes denne primeren fra Nyx er supergod og har en god pris. Mye produkt og får sminken til å se fin ut. Primeren gjør det utrolig lett å legge foundation, glir rett på, glatter ut huden, den gir masse fukt, får sminken til å både holde lenge og se bra ut. Den inneholder mange egenskaper som komplimenterer sminken; minimerer ujevn hudstruktur, mykgjørende, utvider sminkens holdbarhet, fukter, beroliger, skjuler fine linjer, gir en glatt og strålende finish. Ser du etter en god primer til en god pris anbefaler jeg å prøve denne.

KJØPE IGJEN: JA


produktanmeldelse-produkterbruktopp-anbefalerprodukter-anbefaler-allnighter-sensai-garnier-frankbody-nyxcosmetics-sensaiflawlessfoundation-sminke-hudpleie-skjønnhet-isalicious-isalicious1-lyko-rabattkode-

GARNIER BODYLOTION MED COCONUT & MACADAMIA

Jeg kjøpe denne kroppskremen fra Garnier i Paris i fjor for første gang. Den dufter helt nydelig av kokos, supergod konsistens som tørker inn fort og gir masse fukt. Den er vel en av de beste kroppskremene jeg har brukt. Elsker at den er billig, hygienisk da man må pumpe ut produkt og den varte lenge! Det negative er at jeg ikke finner den i Norge eller noen steder på nett, så må vente med å kjøpe en ny til jeg drar til utlandet noe som er utrolig kjipt!

KJØPE IGJEN? JA, NÅR JEG FÅR SJANSEN!

 

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg