PRODUKTER BRUKT OPP I MARS

produkter-produkterbruktopp-månedensprodukter-hudpleie-skincare-hud-hudprodukter-hårolje-øyekrem-øyenkrem-håndkrem-hudolje-rituals-clinique-allabouteyes-nuxe-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-blog-blogging-blogs-lyko-blivakker-

NUXE PRODIGIEUSE – HER

Denne tørroljen fra Nuxe kan brukes til ansikt, kropp og hår. Den skal virke nærende, reparerende og beskyttende.

Jeg kjøpte denne oljen da jeg hadde hørt mye bra og elsker det meste fra Nuxe. Jeg vil si jeg har veldig blandet følelser for denne oljen. Jeg syntes den lukter UTROLIG GODT, men det tar for langt tid før den trekker inn i huden om man bruker den som en kroppsolje eller ansiktsolje. Derimot syntes jeg den funker bra om man kun tar litt på halsen, nakken eller steder man bruker parfyme for en super god duft. Den funker også fint som en hårolje, men pass på mengden da LITT produkt holder lenge ellers ser håret veldig oljete ut.

(Forresten, tok bildet før jeg hadde brukt den helt opp i februar.)

KJØPE IGJEN: Tja, usikker. Vil ikke gi den helt opp.

 

 

produkter-produkterbruktopp-månedensprodukter-hudpleie-skincare-hud-hudprodukter-hårolje-øyekrem-øyenkrem-håndkrem-hudolje-rituals-clinique-allabouteyes-nuxe-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-blog-blogging-blogs-lyko-blivakker-

CLINIQUE ALL ABOUT EYES RICH – HER

En kremet og rik øyekrem. Den skal pleie huden, reduserer hevelser og mørke ringer. Testet av øyeleger.

Min favoritt øyekrem så langt og har testet mange! Jeg har veldig sensitiv hud og den gir meg ingen reaksjoner som mange andre kremer gjør. Den lukter mildt og pleier virkelig øyepartiet.

KJØPE IGJEN: JA!

 

 

produkter-produkterbruktopp-månedensprodukter-hudpleie-skincare-hud-hudprodukter-hårolje-øyekrem-øyenkrem-håndkrem-hudolje-rituals-clinique-allabouteyes-nuxe-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-blog-blogging-blogs-lyko-blivakker-
RITUALS RECOVERY HAND BALM – HER

Denne hånd balmen inneholder over 95 % ingredienser av naturlig opprinnelse. Den er spesielt utviklet for å mykgjøre og tilføre fuktighet til tørre hender. Beriket med mykgjørende søt mandelolje og beroligende indisk rose.

En av mine favoritt håndkremer til fin pris som jeg alltid har i vesken. Liker også at den har 95% naturlige ingredienser. Jeg sliter ofte med tørre hender når det er kaldt ute og den her gir kjempe bra fukt. Den trekker fort inn og lukter utrolig godt.

KJØPE IGJEN: JA, alltid!

 

 

produkter-produkterbruktopp-månedensprodukter-hudpleie-skincare-hud-hudprodukter-hårolje-øyekrem-øyenkrem-håndkrem-hudolje-rituals-clinique-allabouteyes-nuxe-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-blog-blogging-blogs-lyko-blivakker-

UNANI IL-LUMINATE MILK CLEANSER – HER

En god og mild naturlig melkerens til ansiktet som inneholder naturlige oljer. Den tar av all sminke, dufter mildt og ga huden mye fukt. Likte veldig godt hvordan den ga meg fukt istedenfor å tørke ut huden slik mange ansiktsrensere kan gjøre. Fikk den her i gave for en stund siden.

KJØPE IGJEN: Om den ikke var så dyr, ja.

 

 

produkter-produkterbruktopp-månedensprodukter-hudpleie-skincare-hud-hudprodukter-hårolje-øyekrem-øyenkrem-håndkrem-hudolje-rituals-clinique-allabouteyes-nuxe-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-blog-blogging-blogs-lyko-blivakker-

MAROCCAN GOLD SERUM 

Dette var min favoritt hår olje eller serum som de kaller det før. Gir utrolig mye fukt til håret og lukter himmelsk! Jeg fant dessverre ikke link på denne, noe som er kjipt for ville gjerne ha kjøpt den igjen.

KJØPE IGJEN: Ja, om det var mulig.

 

 

Mine sosiale medier:
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

4 kommentarer
    1. Sikkert mange fine produkter her, jeg er nokså enkel i hva jeg bruker 🙂 Har olivenolje som hudkrem etter jeg har dusjet, når jeg trenger det, ellers kun en dagkrem 🙂

      1. Ja, det enkle er ofte det beste. Bruker vanligvis kun produkter 1-2 ganger i uken da jeg har hjemme spa kveld. Olivenolje er supert! Moren min sverger til det også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg