Rabattkode Popsockets

Hei 🙂

Idag vil jeg dele en rabattkode jeg har i samarbeid med Popsockets.no

Jeg syntes egentlig det var super teit med popsockets før, skjønte ikke hvorfor folk brukte dem engang. Jeg hadde egentlig aldri kjøpt det selv eller testet det hvis det ikke var for at popsockets.no sendte meg en gratis pakke. Jeg fikk selv velge hvilken popsocket jeg ville ha. Jeg valgte en med marble design som jeg syntes var veldig fin og passet mobilen min som dere kan se på bildene under.

Etter jeg har brukt popsocket nå så klarer jeg meg ikke uten. Forstår nesten ikke hvordan jeg var uten. Er så sykt mye lettere å holde mobil uten å miste den (hatt ett par uhell hvor jeg har eksempel mistet den i hodet haha), ta selfie lettere og man kan tilmed plassere den på div steder slik at man kan se på film osv uten å holde mobilen. Så jeg er kjempe fornøyd og kommer til å bruke popsockets videre.

!Du kan bruke min kode: PopIsalicious1 for å få 30% rabatt på hvilken som helst popsocket på popsockets.no !
 

Håper du får en fin dag videre 🙂

Sosiale Medier
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

Klem; Isalicious

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg