RØRT TIL TÅRER

valentinesday-valentine-valentines-kjærlighetensdag-kjærlighet-love-isalicious1-isalicious-blogger-blogg-blogging-morsdag-mothersday-morsdagsgave-gaver-heldig-rørt-blog-interflora-

Heii ❤

Først av alt happy valentines folkens!! Håper alle nyter kjærlighetens dag! Da mener jeg ALLE, for denne dagen handler jo om kjærlighet, men ikke bare for de i forhold selvfølgelig. Så for de som ikke er i forhold og ikke liker denne dagen særlig godt; dette er en dag som handler om å gi kjærlighet på alle slags måter, like viktig å vise kjærlighet til familie og gode venner også! At man er der for de man er glade i.  Jeg selv mener at kjærlighet skal ikke vises bare på en spesiell dag, men heller kanskje skjemme bort de man er glad i LITT ekstra i dag. Kjærlighet for de man er glad i skal man vise hver dag og man må ta vare på de man har uansett.

Håper alle dere flotte, sterke, støttende, gode mødre der ute hadde en flott morsdag i går❤. Det hadde virkelig jeg, fikk nemlig min første morsdags gave av datteren min på 2 år. Fikk tilmed ett håndlagd kort. Hun var så stolt når hun kom med gaven og kortet så sa hun bare; morsdag mamma. Altså, var helt rørt til tårer. Noe av det vakreste jeg har sett 😍😭🥰🧡!! Jeg er så heldig! Var en skikkelig koselig og vellykket dag som jeg også selvfølgelig feiret med min mamma og min søster.

valentinesday-valentine-valentines-kjærlighetensdag-kjærlighet-love-isalicious1-isalicious-blogger-blogg-blogging-morsdag-mothersday-morsdagsgave-gaver-heldig-rørt-blog-interflora-valentinesday-valentine-valentines-kjærlighetensdag-kjærlighet-love-isalicious1-isalicious-blogger-blogg-blogging-morsdag-mothersday-morsdagsgave-gaver-heldig-rørt-blog-interflora-

Gavene og kortet jeg fikk av datteren min 😭🧡!!

valentinesday-valentine-valentines-kjærlighetensdag-kjærlighet-love-isalicious1-isalicious-blogger-blogg-blogging-morsdag-mothersday-morsdagsgave-gaver-heldig-rørt-blog-interflora-valentinesday-valentine-valentines-kjærlighetensdag-kjærlighet-love-isalicious1-isalicious-blogger-blogg-blogging-morsdag-mothersday-morsdagsgave-gaver-heldig-rørt-blog-interflora-

Min kjære gode mor med lillesøster på fanget og meg ved siden av som liten💕🥰

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg