Rydding og organisering

Hei Hei 🙂

Da har jeg endelig så å si blitt ferdig med å rydde rommet etter 4 dager!! Nå har jeg bare små ting igjen som ikke er synlig. Jeg har hevet så mye papir, tror ikke jeg har hevet så mye faktisk i mitt liv. Blir nesten sjokkert over meg selv. Jeg er en sånn person som skal spare på alt pga minner osv. Jeg har også kvittet meg med utrolig masse klær, sko og smykker både brukt og aldri brukt som jeg skal gi til Frelsesarmeen. Føles veldig godt. Utrolig stolt av meg selv at jeg endelig har klart kvitte meg med flere lass med ting og klær! Det var på tide! Har jo vært flere år i utlandet så da har jo rommet nesten blitt som ett lager..

Nå kjenner jeg kroppen verker faktisk, spesielt ryggen. Super treningsøkt, haha! Kjenner det blir deilig å ta seg ett langt skum bad nå og ordne meg litt. Det trengs! Føler meg helt støvet ned.

Lagt til bilder under så dere kan se før og etter. Ble ikke sånn veldig bra bilder men klarte ikke få til noen bedre på kort tid rett og slett. Er vel ikke så viktig heller?

Håper dere får en super kveld videre!

Garderobestativet mitt
FØR:

 

ETTER:

 

Kleskapet mitt
FØR:

 

ETTER:

 

Parfymene mine
FØR:

 

ETTER:

 

 

Sminken min
FØR:

 

ETTER:

 

 

Skapet mitt med div ting
FØR:

 

ETTER:

 

FØR:

 

ETTER:

 

Slik ble skapet til slutt og skrivebordet mitt:

 

Smykke skapet mitt
FØR:

 

ETTER:

 

Så har vi kommoden min men glemte ta bilde før. Så har bare etter bilder:

Klem; Isalicious

 

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg