SE HVA JEG VÅKNET OPP MED

redeye-sprengtblodkar-blodkar-rødtøye-isalicious-lege-hvorlengevarersprengtblodkarøye-blodkar-ersprengtblodkarsmertefult-isalicious1-sliksersprengtblodkarut-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-livet-blogging-blog-blogs-blogger-blogg-sprengtblodkarøye-

 

Hei♥ Jada, se på mitt vakre fargerike øye🙂… Jeg våknet opp i går med en skikkelig rar følelse på øyet og gikk i speilet da jeg fikk se dette😖. Jeg ble faktisk ganske skremt for jeg hadde aldri opplevd det før og visste ikke hva det var. Jeg tenkte å gi det en dag før jeg dro til legen.

Det var først i dag da jeg dro innom legen for å ta en kikk at jeg faktisk fikk vite at det ikke var noe farlig, bare en sprengt blodkar. Dette er faktisk min første gang med sprengt blodkar. Føler det er noe de fleste kanskje har opplevd? Har i hvert fall hørt om mange som har hatt det, men visste ikke det så så dramatisk ut😅!!

Da jeg var hos legen fikk jeg ikke så mye tips, men fikk beskjed om at jeg skulle la øyet slappe av. Altså ikke lese og skrive så mye (akkurat det jeg gjør nå🤦‍♀️). MEN at det står på nettet at det ikke skal gjøre vondt, i hvert fall i mitt tilfelle stemmer det ikke. Ikke det verste som kunne ha skjedd, men føler skikkelig ubehag, smerte når jeg blunker og føler jeg må anstrenge meg litt for å se. Er egentlig bare ubehagelig sånn generelt siden det er på øyet..  Vil bare lukke øyet hele tiden egentlig. I tillegg fikk jeg vite at det kan være sånn her opptil 2 uker eller mer. Yeyy.. Nå tenker jeg bare å prøve slappe av så jeg ikke anstrenger øyet noe særlig mer i dag, gjør nok det samme i morgen også så det kan gå over raskest mulig.. 

Noen andre som har hatt det som kanskje har noen gode råd for at det skal roe seg fortere eller føles mindre ubehagelig? Jeg tenkte at saltvann rens kan funke som jeg kjøpte på apoteket så det er det jeg bruker nå.

redeye-sprengtblodkar-blodkar-rødtøye-isalicious-lege-hvorlengevarersprengtblodkarøye-blodkar-ersprengtblodkarsmertefult-isalicious1-sliksersprengtblodkarut-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-livet-blogging-blog-blogs-blogger-blogg-sprengtblodkarøye-

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer
    1. Hater det her, det er så grusomt og jo det gjør vondt!!!! Jeg veit ikke hva du kan gjøre kanskje bare slappe av og som legen din sa, ro på øyet. Det var det jeg gjorde. Håper det ordner seg fort da, klemmer! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg