SELVPLEIE: CHECK UP LISTE (SETT MER PRIS PÅ DAGEN)

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-tipsogråd-takknemlig-settemerprispåhverdag-inspo-inspirasjon-motivasjon-settmerprispådagen-topplisten-topplista-toppblogger-positivitet-væremerpositiv

 

Hei ❤
Håper alle har det bra og har en super helg! I dag har jeg lagd en liten liste jeg skal dele med dere som man kan bruke når man trenger det eller hver dag for å sette mer pris på dagen. Hver dag eller når det trengs skal man huke av kun ett svar innfor hver av de 4 feltene. Jeg har selv huket av slik jeg føler det i dag for å vise dere hvordan det funker.

Jeg selv syntes det er en fin ting å gjøre hver dag for å sette mer pris på ting/dagen, være mer takknemlig og positiv. Man får liksom en reality check når man gjør det og man føler seg bedre etter. Det finnes så mange forskjellige lister der ute, men ville bare vise dere ett eksempel jeg liker. Jeg liker denne mest fordi den er ikke så utrolig lang og kjedelig + man får en rask check up. Håper denne listen kan hjelpe og kanskje gjøre deg mer positiv ✨🤗. 

Ha en flott dag videre 💕

 

NOE Å FØLE SEG TAKKNEMLIG FOR: 
🔘 Helse

 ✔  De man er glad i 

🔘 Hvor jeg bor

🔘 Det jeg har lært

 

NOE Å VÆRE STOLT AV:
🔘 Min lidenskap

🔘 Mine ferdigheter

🔘 Mine interesser

 ✔  Min innsats

 

NOE Å SE FREM TIL:
 ✔  Steder å reise

🔘 Mennesker å møte

🔘 Ny lærdom

 

NOE Å HUSKE:
🔘  Det beste har enda ikke kommet

🔘 Jeg har kommet en lang vei

 ✔  Jeg er en dag nærmere en annen bra opplevelse

🔘 Jeg er elsket

 

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg