Sephora favoritter

viHei 🙂 

Som jeg sa på mitt siste blogg innlegg i går så skulle jeg legge ut mine faste favoritter jeg alltid kjøper på Sephora. Lagt ut bilde og skrevet litt om hvert produkt under. Legger også til alle linker hvor du kan finne produktene. Håper dette hjelper deg til å kanskje finne ett nytt favoritt produkt 🙂

Har du prøvd noen av disse produktene og hvilken favoritter har du?

Hvis du har noen spørsmål ikke nøl med å ta kontakt 🙂
Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1

Where is pore? O2 Sparkling purifying soap av Caolion Cosmetics:
Dette her er helt klart min favoritt. Jeg har egentlig kjøpt den i liten reiseversjon hver gang og det pleier egentlig holde mer enn nok. De lille såpen varer kanskje i 6 mnd og jeg bruker den hver morgen. Men denne gangen hadde de bare den store så blir spennende å se hvor lenge den varer. Huden min har blitt mye klarere, jevnere og porene mine har blitt mindre. Såpen er håndlagd og 100% naturlig. Den er spesielt laget for porer. Jeg må også legge til jeg har veldig sensitiv hud og denne funker uten å gi meg noen som helst plager. Jeg kan anbefale denne på det sterkeste!

Den skal:
Rense,
eksfolierer,
fjerne akne,
fuktighetsgivende,
beroligende

Du finner den HER eller HER.
 

Coconut ansiktsmaske av Sephora:
Denne masken roer ned huden veldig og gir meg masse fuktighet. Spesielt på dager hvor huden min er ekstra sensitiv, tørr eller rød funker denne ekstra godt. Kjøper alltid 3 pack versjonen av denne som er billigere. 

Denne masken skal:
Gi næring til huden,
jevne ut huden ( få vekk rødheten i huden),
gi fuktighet.

Du finner den HER.

Ultra HD foundation av Make up for ever:
Denne foundationen har jeg brukt fast i rundt 3 år nå og er superfornøyd. Jeg har så å si testet alle foundationer som finnes og dette har blitt min favoritt. Den koster en del ja men er verdt det for meg. Jeg har prøvd andre ved siden av også i perioder har jeg hatt mindre penger og vil prøve noe billigere. Men altså ikke noe funker etter jeg har begynt å bruke denne. Den sitter utrolig godt og ser ekstremt naturlig ut om du finner riktig farge. Jeg bruker fargen Y245 om noen skulle lure. Anbefaler denne sterkt om du ikke har prøvd den!

Du finner den HER.

Maracuja Olje fra Tarte skincare:
Denne kaldpressede oljen ifra frukten maracuja er helt utrolig. Jeg prøvde den første gang for kanskje 1 mnd siden og jeg har sett så mye forskjell på huden min. Har prøvd en del oljer men vil si jeg ser mest og fortest resultater av denne. Oljen er rik på vitamin C i som gir glød og næringsrike fettsyrer i seg. Jeg ser veldig gode resultater  og skal fortsette bruke den fremover.

Oljen skal:
Gir deg glød,
masse fuktighet
gjør huden mer fast,
funker på arr,
gjør huden jevn og smooth.

Du finner den HER.

100% organic coconut oil fra Vita Coco:
Har brukt denne en liten stund og føler den funker ganske bra. Bruker den kun på arr, øyenbryn, bryn og noen ganger hår. Vet folk sier den funker veldig godt på leppene og tørre flekker også. Men en ting jeg har alltid hørt at man ikke skal bruke denne som vanlig olje i fjeset for den legger seg som en voks og tetter porer. Så man må være litt forsiktig og kanskje lese litt om den så man ikke bruker den feil. Jeg ser ihvertfall forskjell på bryn og øyevipper. De har blitt mer fyldige. Så har den funket ganske bra på arr også. Så jeg kommer til å fortsette kjøpe denne. Boksen er også liten og praktisk så man kan ha den med seg litt i vesken hvis man har behov for det.

Du finner den HER. Jeg så man ikke får kjøpt den til Norge fra Sephora så ga linken til VitaCoco siden. Kjøpte min i frankrike.

Oppvipper fra Sephora:
Brukt denne fast i mange år og syntes ingen andre oppvippere kan slå denne. Så er den jo veldig fresh og jentete også! Er ikke noe spesielt å skrive om den egentlig enn at jeg anbefaler den.

Du finner den HER.

Sminke svamp fra BeautyBlender:
Denne også har jeg brukt fast i flere år. Har testet mange svamper og liker egentlig bare den her. Syntes foundationen blir veldig fin og gjevn med denne. Så har jeg flere av samme svamper som jeg bruker til concealer og pudder også. Super bra svamp.

Du finner den HER.

Pink perfect creme fra Erborian:
Brukt denne rundt 2 år nå og syntes den funker veldig bra som primer både uten og med sminke. Egentlig bruker jeg den her mest om jeg går for en naturlig look og ikke bruker foundation. Huden blir helt plettfri. Den er på en måte primer og krem så den er ikke så tettende på huden som er primer kan funke da. Jeg elsker egentlig alle produktene fra Erborian.

Denne primer kremen skal:
Gi huden en soft glød,
gir huden din fukt,
minimaliserer porer,
gir huden din “blur” effekt.

Du finner den HER.

 

Håper du får en fin kveld videre og god natt.

Klem; Isalicious

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg